Emina Husedžinović Ibrahimović – predstavila novu kolekciju iz ciklusa “Secesija VI”

04.12. – ove godine u Bosanskom Kulturnom Centru stotinjak ljubitelja mode imalo je čast da pogleda novu kolekcije Emine Husedžinović Ibrahimović iz ciklusa “Secesija VI”. Ona je dizajner koji prati modne instance – međutim ne odstupa od svoje vizije mode i samim tim njen rad ostaje autentičan. Kroz svoj rad pokazuje zrelost i kontinuitet.

Udruženje” Urban Etno” po šesti put organizira samostalni projekt “Secesija” koji je podržan od strane Federalnog Ministarstvo kulture i sporta, Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, Fondacija za scensku i likovnu umjetnost.

Voditeljica programa bila je šarmantna influenserica Samra Menzilović, koja je promijenila četiri outfita provodeći nas kroz retrospektivu Emininog rada. (Crna haljina sa ogledalima iz kolekcije “Urban-Etno”2003., crvena nijansirana haljina iz kolekcije “Duga”2004., sivi kombinezon sa suknjom iz kolekcije “Secesija”2018. i duga haljina sa šlicem i srmovezom iz kolekcije “Secesija V” iz 2019.)

Autor  neobične i dobro osmišljene koreografije bila je Alma Musliović Nukić.

Večer su ukrasili svojim izvedbama etnomuzikolog Zanin Berbić i balerina Narodnog pozorišta Ana Kuzmanović,  koji su također nosili Eminine kostime pripremljene za ovu manifestaciju

Modele su uljepšali šminkeri Najla Vilić i Adijana Biber iz Kulture ljepote, frizer Samira Kasumović iz salona Studio AM. Salon obuće FONTANA – upotpunio je kolekciju.

Norhen kolekcija nakita By Oriflame, što na švedskom znači polarna svjetlost, inspirisana je elementima švedske prirode. Norhen komadi nakita sadrže  poludrago kamenje prema energiji horoskopskog znaka. Kompanija Oriflame je pripremila poklone za publiku.

Nova kolekcija Emine Husedžinović Ibrahimović iz ciklusa “Secesija VI” sastoji se iz tri kolekcije “Maska” ,”Ključ”, “Behar” koje su povezane u skladnu cjelinu stilskim odrednicama prepoznatljivog dizajnerskog rukopisa. Njen doprinos afirmiranju bosanskohercegovačke modne scene može se interpretirati kroz obim i kvalitet opusa ali i nastojanje da se ukaže na značaj našeg naslijeđa kao univerzalne vrijednosti.

Kolekcija “Maska 2”  u sebi nosi asocijacije na pandemijsku krizu i gubitak identiteta. Taj snažan osjećaj nesigurnosti i straha od neizvjesnosti podcrtan je ahromatskim kontrastima uz intenzivno ružičastu boju i dezen bosanskog ćilima. Nadalje uočava se upotreba različitih tekstura i transparentnosti materijala. Simbolika “Ključa” ogleda se u njegovoj ulozi kao elementa kojim se otvara, ali i zatvara. Violinski ključ označava opseg visine tonova. Možemo ga interpretirati i kao izlazak iz krizne situacije i rješenje problema. Patent zatvarač koji se otvara “ključem” omogućuje transformaciju odijevnih predmeta otkrivajući multifunkcionalnost istog. Akromatski kontrast crne i bijele akcentiran je optimističkom crvenom bojom  koja   je simbol krvi, strasti ali i života.

“Behar” donosi optimizam u simbolici preporoda, rađanja novog života. Poznata slika Vincent Van Gogh-a “Cvjetanje bademovih grana” označava početak novog života. Upravo ova slika je inspiracija za kolekciju “Behar”kao i njena paleta. Ukazuje na neminovnost promjene, nezaustavljivi  proces smjene života i smrti. Za razliku od ekspresivog, snažnog karaktera modela determiniranih nazivima  “Maska” i “Ključ” ovaj dio kolekcije u sebi sadrži nježnu, poetsku, romantičarsku notu koja naglašava  fragilnost  ljudske egzistencije  ali i slavi  njenu ljepotu. Neovisno od osjećaja prolaznosti, koji se veže za  ljudsko biće baš kao i  za behar, u tom buđenju slavi radost življenja.