Nema ništa slađe kada ih namažete na komad tosta za doručak ili na nekom suhom kolaču. Puteri od orašastih plodova učinit će vaš obrak ukusnim i itekako zdravim

Eh sad, kada spominjemo zdravlje, jeste li se ikad zapitali koja je opcija zdravija – puter od badema ili kikirikija? Bademov puter može imati nešto manju hranljivu vrijednost od putera od kikirikija, ali obje varijante mogu da budu dio zdrave uravnotežene dijete.

Bademov ili kikiriki puter?

Kalorije – Broj kalorija jednog i drugog putera je u osnovi isti. Gotovo svi orašasti plodovi i puteri nastali od njih se smatraju vrlo kaloričnim, zbog čega je potrebno da budete štedljivi sa njima kada ih mažete na tost. Pobjednik – neriješeno

Masti – Orašasti plodovi i maslaci nastali od njih također sadrže značajnu količinu masti u sebi. Međutim prije nego što pomislite da ih zbog toga izbacite iz ishrane, treba da znate da su ove masti zdrave za vaš organizam. Puter od badema jednako kao i puter od kikirikija ima puno mononezasićenih masti, koje su povezane sa kontrolom šećera u krvi i bolestima srca. Bademov puter sadrži više mononezasićenih masti od kikiriki putera. Pobjednik – puter od badema

Proteini – Puteri nastali od orašastih plodova su odličan izvor biljnih proteina. Kikiriki puter ima malu prednost u odnosu na bademov puter u ovoj kategoriji. Dok bademov puter sadrži 6,7g proteina, kikiriki puter ima 7,1 g proteina. Pobjednik – kikiriki puter, piše ženskiportal.rs

Šećeri – Sve dok vašu ishranu čine puteri od kikirikija i badema bez konzervansa i dodatnih aroma, treba da znate da se ni jedan od njih ne smatra značajnim izvorom šećera. Međutim treba istaći da bademov puter sadrži za nijansu manje šećera od kikiriki putera. Pobjednik – bademov puter

Vlakna – Naučno je dokazano da vlakna dovode do većeg osjećaja sitosti i manje sekrecije inzulina. U osnovi ovo dovodi do lakog gubitka suvišnih kolograma. Bademov puter za nijansu nadmašuje kikiriki puter u pogledu količine vlakana koje u sebi sadrži. Pobjednik – bademov puter