Jedan od najčešćih problema sa kojima se suočavaju milioni ljudi u svijetu je zgrušavanje krvi. Razloga za to može biti mnogo – od neuhranjenosti do ozbiljnih hroničnih bolesti i posljedica koronavirusa.

Donosimo vam nekoliko prijedloga koje namirnice trebate dodati u ishranu kako biste spriječili zgrušavanje krvi i smanjili mogućnost oboljenja od kardiovaskularnih bolesti:

Paradajz

Paradajz je bogat vitaminom C, salicilatima i moćnim prirodnim antioksidantom likopenom. Oni sprečavaju stvaranje krvnih ugrušaka, razrijeđuju krv i sprečavaju nakupljanje lošeg holesterola u krvnim sudovima.

Voda

Prva i najvažnija stvar je da pijete više vode, zgrušavanje krvi je vrlo često povezano upravo sa dehidratacijom tijela. Pokušajte da pijete 2-2,5 litara čiste vode dnevno. Ako pijete puno kafe ili čaja, povećajte količinu vode, jer pića sa kofeinom doprinose stvaranju nedostatka tečnosti u tijelu.

Đumbir

Jedan od najefikasnijih elemenata u održavanju kardiovaskularnog zdravlja je đumbir. Njegov korijen sadrži gingerol i polinezasićene masne kiseline u velikim količinama. Đumbir ne samo da pomaže u čišćenju krvnih sudova i razrijeđivanju krvi, već ima složen efekat jačanja na cijelo tijelo.

Masna riba

Masna riba je skladište korisnih supstanci za zdravlje srca i cijelog tijela. Redovna konzumacija ribe sprečava bolesti kardiovaskularnog sistema, razrijeđuje krv, jača imuni sistem i usporava proces starenja.

Borovnica

Ova bobica je prava superhrana. Bogata je antioksidantima koji jačaju tijelo i štite ćelije od oštećenja slobodnim radikalima, dok vitamini A, C i biljna jedinjenja sprečavaju stvaranje krvnih ugrušaka i razrijeđuju krv, piše harpersbazaar.rs