Bilo da radite u nekoj firmi ili radite za sebe kao poduzetnik, freelancer i vanjski saradnik, poznavanje poslovnog jezika je velika prednost pred drugim ljudima. 

Donosimo pet jednostavnih načina kako da unaprijedite svoju vještinu poslovnog komuniciranja:

Obogatite vokabular

Bogat vokabular je ključan u poslovnom komuniciranju. Način na koji baratate poslovnim izrazima i stručnim riječima gradi poslovnu sliku o vama.

To nije nešto što se ne može naučiti. Postoji nekolicina besplatnih online alata koji će vam pomoći da savladate osnove. Uz par stručnih izraza vaši će sugovornici imati visoko poslovno mišljenje o vama.

Već danas možete “proguglati” internetom poslovnu terminologiju koja se koristi u pojedinim djelatnostima. Važno je da usvojite dobru naviku učenja i pronađete značenje svakog poslovnog izraza na koji naiđete, a s kojim trenutno niste upoznati, piše posao.hr

Čitajte sadržaj koji ima veze s biznisom

Ne znači da morate čitati “tonu” knjiga. Svijet je malo selo zahvaljujući internetu. Već preko najveće društvene mreže Facebook možete saznati sve relevantno što vas zanima. Bitno ćete povećati svoj vokabular i upravljanje poslovnim izrazima ako pratite takvu tematiku.

Čitanje o poslovnim informacijama i trenutnim stanjem na tržištu obogaćujete svoju poslovnu opću kulturu i zasigurno ćete imati o čemu pričati sa svojim poslovnim partnerima ili klijentima.

Igrajte igre

Poslovni jezik možete obogatiti “igrajući se” s križaljkama, premetaljkama i raznim igrama koje su bazirane na slaganju ili pretrazi riječi.

Na ovaj način vježbate mozak, poboljšavate svoj poslovni vokabular a učenje je zabavno. Potražite igre s poslovnom tematikom poput križaljki s finansijskim izrazima i poslovnim konceptima, te one koje se tiču bankarskog sektora ili raznih područja industrije. Ako ne možete pronaći nešto takvo koristite neki od brojnih online word-search puzzle generatora kako bi stvorili vlastitu igru.

Pratite TV sadržaj s poslovnom tematikom

Gledanje TV-a zatupljuje ako gledate loš sadržaj. Programi ili emisije fokusirane na poslovne teme su odličan način da unaprijedite svoje poslovno komuniciranje, zato što ljudi u tim emisijama često koriste poslovne termine i govore o aktuelnostima iz poslovnog svijeta.

Većinom su to emisije sa stručnjacima iz pojedinih područja djelatnosti, pa vam to može biti vrijedan izvor informacija i odličan način da obogatite svoj poslovni jezik. Poslovna terminologija je neizbježna u ovakvim emisijama i puko gledanje takvog sadržaja može usaditi te termine u vaš poslovni vokabular. Gledanjem i slušanjem navedenog, imat ćete bolje razumijevanje za poslovne pojmove i bit ćete u toku sa zbivanjima u tom business svijetu.

Učite, vježbajte, ponavljajte

Učenje nove poslovne terminologije neće utjecati na vaš poslovni jezik i način komuniciranja sve dok te novo usvojene izraze ne koristite ispravno u svakodnevnoj komunikaciji.

Morate koristiti što više relevantnih riječi tokom razgovora s poslovnim partnerima i klijentima, u različitim situacijama kako bi te poslovne izraze usvojili i bez ikakvog problema koristili u svakom trenu. Naučeno možete koristiti u raznim prezentacijama, govorima ili obraćanjima kako bi stekli samopouzdanje u upotrebi nove terminologije.