Današnji tempo života nam ne daje pauzu – porodica, karijera, promjene temperature, problemi okoline i još mnogo faktora koji utječu na napade panike i loše zdravlje.

U takvim trenucima ruka automatski posegne za frižiderom da bismo se riješili stresa. Ali nažalost, mnogi proizvodi ne samo da ne mogu poboljšati psihičko stanje, već, naprotiv, mogu izazvati osjećaj anksioznosti.

Šećer

Slatkiši podstiču proizvodnju serotonina (hormona radosti). Zato tijelo u bilo kojoj stresnoj situaciji zatraži čokoladicu. Ali naučnici ne preporučuju potragu za dobrim raspoloženjem u desertima, jer šećer u njihovom sastavu izaziva nagli porast glukoze u krvi, praćen istim naglim padom. Kao rezultat, doživljavamo umor i depresiju. Zbog toga je šećer bolje zamijeniti voćem i prirodnim kakaom u prahu.

Kafa

Susret sa drugaricom uz šolju kafe i razgovor o vašim problemima nije najbolji način da se oslobodite depresije i tuge. Kofein je u stanju da pojača rad srca i stimuliše nervni sistem. A to nije ono što vam treba u stresnoj situaciji. Umjesto šoljice kafe, najbolje je skuhati biljni čaj kako biste smirili živce.

Alkohol

Naučnici su dokazali da alkoholna pića mogu izmijeniti reakciju tijela na stres: proizvodnja kortizola se smanjuje, što pomaže u borbi protiv stresa, a samim tim se osjećaj napetosti samo pojačava. Ispada začarani krug: doživljavate manje pozitivnih emocija i želite da popijete više.