Iako ga više konzumiramo zimi, cimet itekako možete konzumirati u svako doba godine, a posebno iz razloga što možete smršati i dovesti liniju do savršenstva. Dijeta s cimetom poprilično je jednostavna i ne zahtjeva pripremanje posebnih obroka, zbog čega je odlična za vaše pripreme za ljeto. Ona uključuje konzumiranje napitka sa cimetom dva puta dnevno. Ukusno i zdravo? Baš zato je trenutno omiljena širom svijeta. 

Glavna baza ove dijete je cimet. Osim što će vam pomoći da pokrenete metabolizam, cimet povoljno djeluje i na opšte zdravlje organizma. Ovaj način ishrane može da reguliše nivo šećera u krvi, ali i holesterol.

U cimet dijeti od vas se ne traži da ograničite svoje obroke, već da masnu i hranu bogatu šećerom zamijenite zdravijom. Jedino pravilo koje morate da ispoštujete je da ujutru, nakon buđenja i navečer, prije nego što legnete, popijete šolju jogurta sa malim procentom masti u koji ćete dodati kašičicu cimeta.

Preporuka je i da uvedete laganu fizičku aktivnost 2 puta sedmično.

Primjer jelovnika: 

Doručak: Čaša jogurta sa cimetom, kajfana od jednog jajeta i 3 bjelanca, parče tosta.

Užina: Šaka badema

Ručak: Piletina, povrće i kinoa

Užina: Sezonsko voće ili grčki jogurt

Večera: Čaša jogurta sa cimetom, ovsena kaša i voće.