U slučaju da do sada niste saznali historijsku modnu vijest – Versace ima novi monogram! Pod nazivom La Greca, preuzima naslijeđe ove slavne italijanske modne kuće.

Grčki ključ transformisan je u oblik koji zapanjujuće podsjeća na kombinaciju Goyard i Fendi znaka, a prvi put je prikazan u video-prezentaciji nove Versace ready-to-wear kolekcije za jesen/zimu 2021. Drvena konstrukcija u obliku novog monograma čini scenografiju na kojoj se odigrava virtuelna revija, a modeli ovaj simbol nose na jaknama, torbama, nakitu.

Ispod slojeva monograma, krije se odjeća prilagođena novoj realnosti – lagana i nosiva. Jedini izuzetak čine naučno-fantastične kreacije koje žongliraju između futurističkog i retro stila sedamdesetih prošlog vijeka. Tamne jesenje nijanse s vremena na vrijeme oživljavaju ekscentrične jarke boje, čineći nevjerovatan kontrast.

La Greca slijedi primjer modnih kuća Louis Vuitton, Fendi, Dior, koje su svoje prepoznatljive dezene već prilagodile modernom 21. vijeku, piše elle.rs

Čitava ideja potekla je još 2018. kada je kompanija Capri Holdings kupila Versace i odlučila da od tradicionalnog porodičnog brenda napravi onaj koji ide u korak s vremenom i trendovima. Budući da je Donatella samo godinu dana prije toga rekreirala printove iz 90-ih godina, i to vrlo uspješno, ovaj potez bio je vrlo hrabar i revolucionaran.

Nova kolekcija posvećena je mladoj, osvještenoj, urbanoj generaciji, koja se zalaže za bunt, emancipaciju i autentičnost. Plemenski simbol pripadnosti nosi značajnu poruku brenda – da nova ciljna grupa treba da osjeća da mu pripada. Ne Donatelli kao brendu za sebe, što je bio slučaj decenijama ranije, već brendu Versace.

Zbog novog koncepta, ne čudi što su pistom dominirale sestre Hadid, Irina Shayk i ostali modeli-influenseri. S obzirom na to da je ovo bilo prvi modni angažman Gigi Hadid nakon porođaja, evidento je da su svi pogledi bili usmjereni ka njoj.

Ipak, izgleda da modni svijet ovih dana više brine opasnost da se zamjeni jedan drugi Versace zaštitni znak – Donatella Versace, čiji se uticaj i sada osjeća u jakim geometrijskim oblicima i raskošnom glamuru. Zbog toga se se postavlja pitanje hoće li ovaj brend preživjeti rebrendiranje, digitalizaciju i novu strategiju, zadržavajući pri tom epitete koje mu je obezbijedila pomenuta ikona stila: luksuzan, ugledan ali i intiman, blizak, ličan?