Za Chanel No.5 smo čuli svi. A i kako nećemo kad poznati svjetski parfem slavi 100. godišnjicu što je i više nego dovoljan razlog da ga nabavite (ukoliko do sada niste promijenili više bočica).

Klasika. Otmjenost. Sofisticiranost. Da je Chanel No. 5 više od mirisa pokazuje njegova 100. godišnjica postojanja. Uvijek na najvišoj polici naših mama, ovaj parfem asocirao je nedostižnost sve dok nismo odrasle i nabavile svoj primjerak. Kombinacija nerolija, bergamota, irisa, jasmina i ruže na bazi sandalovine i mošusa – kreirana je za dame od stila i stava.

Parfem je nastao davne 1921. godine od strane Gabrielle Chanel i francuskog parfimera Ernesta Beauxa, te postao bezvremeni kulturološki fenomen utkan u filmove, izložbe, te umjetničke pravce (poput pop arta) čitav jedan vijek.

Osim što je obilježio jednu epohu, obilježio je i holivudske zvijezde koje su bila njegova zaštitna lica – od Marilyn Monroe do Marion Cotillard.

Sto godina kasnije, francuska modna kuća posvetila je jednu Inside Chanel epizodu svom kultnom mirisu, u kojoj otkriva historiju njegovog nastanka. Šta je bila inspiracija za dizajn bočice i odabir nota, koje je simbolično značenje broja 5, kao i od kakvog je značaja njegova u Drugom svjetskom ratu, saznajemo upravo sada.

Podsjetimo se, Gabrielle je prvo odbacila nametnuti ženski kodeks oblačenja, predlažući novu definiciju ženstvenosti i privlačnosti. Njen prvi miris – Chanel No. 5 je u skladu sa njenim modnim dizajnom – jednostavan, snažan, revolucionaran.