Mnogi ljudi imaju problem sa visokim krvnim pritiskom. Ukoliko ne možete da regulišite krvni pritisak, predlažemo da razmislite o promjeni svoje ishrane.

Ljudima sa hronično visokim krvnim pritiskom, ljekari ne preporučuju prekomijerno korištenje životinjskih masti: konzumacija maslaca, pavlake i masnog crvenog mesa treba da bude svedena na minimum – zapravo, treba ih zamijeniti alternativama u formi biljnih masti ili masne ribe.

Na stanje krvnih sudova može negativno utjecati natrijum, koji u velikim količinama dobijamo hranom. Još jedan mineral, kalijum, pomaže u njegovoj neutralizaciji, te je preporučljivo jesti više hrane bogate kalijumom – mahunarke, pirinač, banane, krompir i alge. Još jedan važan element za normalizaciju krvnog pritiska je magnezijum, koji promoviše širenje krvnih sudova i jača njihove zidove, piše harperbazaar.rs

Namirnice koje treba uključiti u ishranu ukoliko imate probleme sa visokim krvnim pritiskom:

Sjeme bundeve je bogato cinkom. Ovaj važan element ne samo da značajno smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti, već i jača imuni sistem i poboljšava stanje kože.

Crvena paprika sadrži rekordnu količinu vitamina C, koji je važan za prevenciju hipertenzije.

Kakao je još jedna namirnica koja je bogata biljnim jedinjenjima, flavonoidima, koji proširuju krvne sudove i snižavaju krvni pritisak. Samo ako se odlučite da sami kuhate kakao, bolje je koristiti biljno mlijeko i ne dodavati šećer.

Losos je skladište omega-3 masnih kiselina, koje smanjuju krvni pritisak, snižavaju nivo lošeg holesterola, poboljšavaju rad mozga i usporavaju proces starenja.

Bademi snižavaju nivo holesterola u krvi, dok ujedno sadrže HDL („dobar“ holesterol), proteine, vlakna, kalijum, magnezijum i vitamin E.

Zeleni čaj, za razliku od kafe koja utiče na povećanje pritiska, ne samo da snižava krvni pritisak, već čisti krvne sudove i usporava proces sterenja.