Većina ljudi je u nekom trenutku u svom životu iskusila bol i ukočenost u predijelu vrata. Iako je u najvećem broju slučajeva riječ o privremenom bolu i ukočenosti koja prolazi sama od sebe kroz nekoliko dana, ovo može da bude vrlo neprijatno iskustvo. Bolovi i ukočenost u vratu otežavaju izvođenje nekih najosnovnijih radnji, što bi značilo da želite da što prije prođu. Ako želite da se oslobodite bolova i ukočenosti u regiji vrata, u redovima koji slijede otkrivamo vam na koji način možete to da uradite.

 Toplota i led

Primjenom toplote na vratu i u predijelu ramena smanjit ćete grčenje mišića i doprinijeti tome da manje osjećate bol. Također i led vam može pomoći da se smanji upala i da se osjeti olakšanje. Kako biste otkrili šta vam više prija od ove dvije vrste za ublažavanje bolova u vratu, možete naizmjenično da eksperimentišete sa hladnim i toplim oblogama. Zagrijani termosi sa vodom ili vrećice sa ledom su najjednostavnije opcije, od kojih ni jednu ne treba direktno da stavljate na kožu, već preko pamučne gaze, piše ženski magazin.rs

Vruća voda pod tušem

Ukoliko želite trenutno olakšanje bolova u vratu, možete ući pod tuš i pustiti vruću vodu. Mlaz vruće vode masiraće nježno vaša ramena i vrat i opustiti vaše zgrčene mišiće. Opušteni mišići omogućit će vam veću pokretljivost.

Istezanje

Iako su vaši pokreti uslijed bolova i ukočenosti u vratu ograničeni, nježno istezanje mišića također vam može pomoći da ublažite bolove koje osjećate. Dok budete radili ove vježbe potrebno je da budete oprezni i da se istežete onoliko koliko vam mišići dozvoljavaju. Naginjanje glave na jednu pa na drugu stranu, naprijed i nazad je sve što vam je potrebno da biste opustili vratne mišiće.

 Masaža

Ukoliko osjećate vrlo intenzivan bol u vratu a svi pokušaji da ga se oslobodite nisu uspjeli, masaža je najbolje rješenje. Svakako ova vrsta masaže treba da bude sprovedena od strane licenciranog terapeuta ili kiropraktičara, kako se vaše stanje ne bi još više pogoršalo.