Sarajevo će u četvrtak, 4. marta sedmu godinu zaredom ugostiti vodeće aktere retail sektora, u rekordnom broju ONLINE učesnika.

FMCG Retail Summit Sarajevo učesnicima će ponuditi pregled stanja i uvid u potencijale domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, analizu trendova, kao i pregled novih modela poslovanja na globalnom nivou.

Novi izazov tema je ovogodišnje konferencije, koju ćemo kroz sve grane FMCG industrije proći i otkriti sa kojim se to izazovima susreću bh. trgovci, proizvođači, prodajni timovi, ali i koja su to popratna inovativna IT i tehnološka rješenja pomoću kojih će ovaj sektor u budućnosti lakše funkcionirati i dolaziti do profita.

Konferenciju će otvoriti Srećko Nakić, potpredsjednik Atlantic Grupe za distribuciju  inspirativnom pričom o regionalnom gigantu i uspješnim brendovima Atlantic Grupe.

Potom slijedi intervju sa Ljiljanom Kunosić, CEO Bingo Tuzla d.o.o., koja će govoriti o važnosti projekta ”Naše je najbolje”, te izazovima i potencijalima za industriju roba široke potrošnje.

Inspirativna priča dolazi i od domaćeg proizvođača 100% prirodne kozmetike, Dr. Pasha, koji će govoriti o uspjehu brenda, sinergiji i dobroj praksi brenda, trgovca i marketinga – do uspjeha.

  1. FMCG RETAIL SUMMIT u suradnji sa The Global Sales Science Institute (GSSI) okupit će i prodajne profesionalce u panelu o temi ”Inovativne prodajne prakse u BiH”, a u cilju unapređenja globalne suradnje u B2B istraživanju prodaje, prakse i obrazovanja. Moderatorica panela bit će prof. dr. Selma Kadić – Maglajlić, a u kojem će ugostiti prodajne profesionalce iz različitih industrija, Mirha Hasanbegović – Raiffeisen Bank, Lejla Šabanović – Čorhodžić – PHOENIX Pharma i Jovana Marković – Oracle.

O važnosti podataka kao motoru razvoja i mogućeg izvora prihoda, te budućnosti trgovine govorit će Marijana Agić Molnar, CEO & Data Strategist, DATA DO.

Zanimljiv pogled i temu ”Digitalizacija kao odgovor na budućnost poslovanja” ponudit će i Ivan Protega, Retail Manager @JYSK. Korisno za RETAIL i FMCG industriju u cijelosti.

Važno za sve u FMCG industriji jeste i učešće internacionalne kompanije Yieldigo, koja pomaže prodavcima da postave optimalne cijene i povećaju profitabilnost korištenjem napredne analitike podataka i vještačke inteligencije (AI).

Više na: https://instore.ba/kako-povecati-profit-i-optimizirati-komplikovani-proces-odredivanja-cijena/

Teme koje će zasigurno biti od koristi za sve učesnike, a tiču se inovacija i tehnoloških rješenja koja pomažu prodaji, bit će – ”Optimizacija zaliha na osnovu predviđanja prodaje” o kojoj će govoriti Emir Žunić, Head of AI/ML Department at Info Studio d.o.o., te ”(R)evolucija barkodova: kako uz manje ponuditi više”, čiji predstavnik dolazi iz GS1 BiH, Haris Poturković.

Ova tema bit će ujedno i uvodnik u panel sa predstavnicima bh. proizvođača mesa i mesnih prerađevina. Fokus je na pogled i perspektivu mesne industrije na domaćem i inostranom tržištu, a u panelu će govoriti: Elma Ganić – vođa marketinga Perutnina Ptuj d.o.o. BiH, Merima Dževdetbegović – zamjenik direktora kompanije Menprom i Emina Džafić – Krpan – direktorica marketinga Akova Group.

Organizatori FMCG RETAIL SUMMITA, InStore magazin i marketinška agencija Altermedia svake godine dodijele i posebna priznanja istaknutim FMCG profesionalcima. Tako će ove godine priznanje za doprinos FMCG industriji biti dodijeljeno Petru Ćorluki, vlasniku kompanije Violeta. Posebno priznanje svake godine dodjeljuje se i Category Managerima, koji su također zaslužni za uspješno poslovanje i doprinos u cjelokupnom RETAIL lancu poslovanja.

Ono što organizatori s ponosom ove godine ističu jesu i priznanja ”Naši heroji”, koje će biti uručeno predstavnicima trgovačkih lanaca, u ime svih zaposlenih u istim, a za značaj i doprinos u savladavanju teškoća izazvanih pandemijom i zaslugama svih radnika u trgovinama.

Konferenciju će zatvoriti jedna od najvažnijih tema, a to je ”Razumijevanje potrebe kupaca, tajna uspjeha: inovacija, odnos i briga o kupcu – Panel diskusija sa predstavnicima vodećih trgovačkih lanaca u BiH: Nihad Imširović – direktor Konzum BiH, Edin Ibrahimović – izvršni direktor za biznis operacije Bingo d.o.o. Tuzla, Ivan Protega, Retail Manager @JYSK i Maida Livnjak – direktorica maloprodaje iNovine.

Podsjećamo na važnost događaja i tema koje su ključne za industriju, kako BiH, tako i regiona, i budućnosti trgovine u tradicionalnom i online obliku.

Konferencija je prilagođena ONLINE formatu, koju ove godine mogu da prate učesnici iz cijelog regiona i svijeta putem InStore.ba YouTube kanala.

REGISTRACIJA obavezna na: http://www.fmcg-summit.ba