Elma Ganić: Šta je marketing bez pozitivne energije?

Elma Ganić, vođa marketinga u Perutnini Ptuj d.o.o. BiH – članici grupacije PP, kroz poslove vođenja marketinga naučila je dosta o sebi. Prije svega da je marketing spoj kreativnosti, vještina i poznavanja različitih aspekata poslovanja. Posao za nju predstavlja zadovoljstvo, jer je dio grupacije i korporacije u kojoj ostavlja trag svojim predanim radom. Utječe, kreira, te realizira ideje i kampanje koje se u konačnici reflektiraju na krajnje potrošače, njihovo ponašanje i lojalnost brendu 

Priredila: Indira Delić; Foto: Muamer Kolar

06:00

– Iako sam u očima svojih poslovnih saradnika čelična lady,  moja jutarnja rutina je sve samo ne ozbiljna i stroga. Jutro počinjem slušanjem strane zabavne muzike, te, dok ispijam prvu jutarnju kaficu, uporedo se spremam za nove radne pobjede. Spremanje mi pričinjava posebno zadovoljstvo, jer je to vrijeme koje poklanjam sebi. Muzika koju slušam prva je injekcija pozitivne energije koju svakodnevno pokušavam prenijeti i na svoje radnike. Uostalom, šta je marketing bez pozitivne energije?

08:00

– Dolazak na posao označava onaj dio dana kada se tempo iz laganog – pretvara u užurbani, a dan zna biti nepredvidljiv, unatoč planiranom rasporedu. Raspored je uglavnom takav da je jutro rezervirano za razrađivanje  planova zajedno s timom. Ukoliko je ponedjeljak, počinjem s popisom obaveza za tu sedmicu, podjelom zadataka, te praćenjem do petka – dokle smo s implementacijom. Moj tim čine mladi i sposobni ljudi, kako u upravi, a tako i na terenu. Čini mi se, ponekad, da jedva čekaju moj dolazak, kako bi iznijeli sve ideje, da im slučajno neka ne bi ostala neizrečena. To me čini sretnom, jer imati kreativce i lojalne radnike oko sebe čini i najteže zadatke lako rješivim. Dobra organizacija je pola urađenog posla.

9:00

– Sastanci s kolegama iz prodaje, proizvodnje, maloprodaje, mojim timom na terenu, eksternim klijentima, s kojima sarađujemo, sastavni su dio mog radnog dana. S obzirom na to da je posao koji obavljam veoma dinamičan i pun sastanaka, većinom je moja sedmica unaprijed isplanirana. Bez kalendara u koji upisujem termine sastanaka ne bih mogla funkcionirati. Grupacijska kompanija poput Perutnine Ptuj daje veliki značaj marketingu koji je uključen u skoro sve aspekte poslovanja što me čini izuzetno sretnom, jer smo sastavni dio svega što vodi – do krajnjeg potrošača za kojeg i kreiramo strategiju i projekte. Početak sedmice, kao i kraj, obično provodim na sastancima s upravom naše matične kuće, te s kolegama iz susjednih zemalja s kojima razmjenjujem iskustva, rezultate, trendove i planove.

10:30

– Vrijeme doručka – koji često preskočim, jer me obaveze ponesu. U to vrijeme pregledam još jednom mailove u slučaju da je nešto ostalo neriješeno ili neodgovoreno. Obavljam poslove vođenja marketinga i trade marketinga, pa je moja odgovornost u okviru kompanije velika. Moram biti posvećena svim aspektima poslovanja, a to obuhvata, osim kreativnih poslova, i one koji podrazumijevaju praćenje troškova i rezultata koje smo ostvarili kroz određene kampanje, što je smjernica za buduće planove.

14:00

– Vrijeme kada sa svojim timom prođem obaveze koje su bile predviđene za taj dan. Ovo je naše vrijeme brainstorminga i challengeiranja – kada razmišljamo šta bismo mogli još uraditi kako bismo doprinijeli planiranim projektima. Raditi u proizvodnoj kompaniji koja je lider na tržištu, ponekad nam daje slobodu da ideje koje imamo nisu nedostižne i neostvarive, dapače, tada se obično i naprave neke dodatne priče.

16:00

– Kraj radnog vremena. Desi se da ostanem i malo duže, ali ovo je vrijeme kada je moj tim završio s dnevnim obavezama. Ukoliko je nešto i ostalo, minornog je značaja, te prebacivanjem na naredni dan ne stvara nikakav preveliki problem i pritisak za zdravo funkcioniranje u narednom radnom danu.

18:00

– Vrijeme kada stižem kući, te vrijeme koje posvećujem meni bitnim ljudima, a to je prije svega svaki dan poziv mojim roditeljima, ukoliko već nisam na ručku kod njih. Ipak mamina kuhinja je mamina kuhinja. Također, ovo je vrijeme koje provodim s društvom. S obzirom na to da smo svi iz srodnih branši, vrijeme s njima je upijanje dodatne energije i rađanje novih ideja, jer sam okružena kreativcima.

22:00

– Pregledam društvene mreže, iščitavam aktuelne teme, jer raditi u marketingu podrazumijeva biti informiran o svim dešavanjima, kako lokalno, a tako i šire – pogotovo u vrijeme pandemije, kada sve marketinške alate i strategije treba prilagoditi novom realnom koje nam je sada postalo i svakodnevnica.

00:00

– Vrijeme za opuštanje, čitanje dobre knjige ili gledanje dobrog filma… Od velikog značaja mi je moja ustaljena dinamika koju sam, kroz godine rada u dinamičnom okruženju, sve više počela cijeniti.