Sa sigurnošću možemo reći da je stres postao svakodnevnica svakog čovjeka, samo je razlika u njegovoj jačini i kako se ko nosi s njim. Stres se javlja zbog različitih faktora, ali među najčešćim okidačima za stres su finansijska situacija, problemi u ljubavi, posao, kao i problemi sa porodicom. Koliko god mislili da je on bezazlen i da ne može utjecati na naše zdravlje i organizam, varate se. Učestali stres može veoma naštetiti zdravlju vašeg organizma i prouzrokovati mnoštvo problema vašem tijelu. Postoji nekoliko načina kako stres može ugroziti vaše zdravlje.

Gojaznost ili anoreksija

Zbog stresa se vaše tijelo može u potpunosti promijeniti i njegova promjena zavisi od toga kakav je vaš organizam. Kod nekih stres utječe tako što se masnoća nakuplja u predjelu stomaka, dok kod nekoga se gubi tjelesna masa i dolazi do smanjenja apetita, što može dovesti i do anoreksije.

Nepravilan rad mišića

Ukoliko ste pod stresom duži vremenski period, sigurno ste primjetili pojačane bolove u predjelu vrata, osjećate napetost u mišićima i ne možete normalno da obavljate svakodnevne aktivnosti. Od stresa dolazi do napetosti mišića i nagomilava se kalcijum iz krvi u zglobove, što dovodi do reume i lumbaga.

Opadanje kose

Jedan od glavnih uzročnika opadanja kose je stres. Ukoliko ste duži vremenski period pod stresom, vaša kosa će to osjetiti i počet će opadati. Postoji više vrsta opadanja kose. Jedan od njih jeste kada kosa opada nekoliko mjeseci nakon stresnog traumatičnog događaja. Drugi vid opadanja kose zbog stresa jeste oboljenje koje se naziva alopecija. To je ozbiljno oboljenje koje ukoliko imate, onda gubite kosu u velikim količinama. Alopecija se može izliječiti.

Smanjena plodnost

Istraživanja rađena na muškarcima i ženama, pokazala su da nagomilani stres u velikoj mjeri utječe na neplodnost. Smanjena plodnost usljed stresa više utječe na muškarce nego na žene, ali je podjednako opasna i za jedne i za druge.

Spisak negativnih posljedica koje stres ima na naše tijelo je veoma dugačak i o tome bi se moglo dugo pisati. Iz tog razloga, trudite se da što manje budete pod stresom i pronađite načine koji će vas na brz i  jednostavan način spasiti nagomilavanja stresa. Pronađite vrijeme za sebe, mir i opuštanje, jer je upravo to ključ izbacivanja stresa.