Kao i svi slični događaji ove godine i nedjelja mode u Njujorku se seli u digitalni prostor. Revije će biti izuzetak, one će se morati održati. Stoga će vrlo brzo biti predstavljene nove kolekcije za sezonu jesen/zima 2021 – iako u formatima koji su neobični za mnoge dizajnere. Stoga je Pantone institut unaprijed odabrao boje buduće Nedjelje mode.

Ključne riječi koje opisuju paletu nove sezone su „kreativnost“ i „eksperimentisanje“. „Ne može se reći da ljudi imaju više vremena za kreativnost. Kada radite od kuće, vrijeme je i dalje problem. Međutim, mnogi su počeli da stvaraju iz dosade i monotonije. To se može vidjeti u odjeći koju nosimo“, komentarisala je Leatrice Eisman, izvršna direktorka Instituta Pantone.

Zbog toga su sve boje u novoj kolekciji svijetlije jedna od druge. Pored toga, predstavljene su u gotovim simbiozama kako bi se olakšalo njihovo kombinovanje.

Ukupno prognoza za sezonu uključuje 14 nijansi sa imenima Mykonos Blue, Illuminating, Leprechaun, Fuchsia Fedora i Pale Rosette, Adobe, Fire Whirl, Rhodonite, Spring Lake i Root Beer. Zajedno, ove boje simbolizuju zahtjev modne industrije za uključivanjem.