Automobil – Crossland, prožet čistim njemačkim dizajnom, odvažno je sofisticiran, ali uz istovremeni fokus na svakodnevnu praktičnost. Karakteriziraju ga opušten i siguran stil, a osim što izgleda lijepo na cesti, vožnja Crosslanda pruža istinski dobar osjećaj.

Osim dizajna, Opel je dodatno razvio Crosslandovo podvozje i upravljanje, te dodao sportsku liniju opreme GS Line kao i prilagodljivu kontrolu držanja podloge IntelliGrip.

Organski spajajući rešetku i prednja svjetla, Opel vizir novog Crosslanda prostire se u jednom potezu preko cijelog prednjeg dijela vozila. Vizir optički proširuje i organizira prednjicu uz smanjeni broj elemenata. Legendarni simbol robne marke, munja, ponosno dominira središnjim dijelom. Vizir će postati karakterističan element svih Opelovih modela iz 20-ih godina ovog stoljeća uz ideju dodatnog povećanja broja vrhunskih tehnologija.

Nova zatamnjena stražnja svjetla naglašavaju Opelov prepoznatljiv dizajn svjetala u obliku krila, a nova crna površina poklopca motora visokog sjaja (dostupna u kombinaciji s crnim krovom) čini da novi Crossland izgleda šire i snažnije.

Novost su i prednja i stražnja ploča koja štiti podvozje (kod modelske varijante Ultimate u srebrnoj boji), prednja LED svjetla za maglu (s kromiranim ukrasnim detaljem u linijama opreme Ultimate i Elegance), i kromiranim ukrasima na vratima za liniju Ultimate uz moderne 16 i 17-inčne kotače od lake slitine. 16-inčni kotači dostupni su u srebrnoj boji, kao dvobojni u kombinaciji s crnom visokog sjaja ili samo u crnoj boji visokog sjaja, dok 17-inčni kotači dolaze dvobojni u kombinaciji s crnom visokog sjaja ili samo u crnoj boji visokog sjaja.

Ljubitelji sportskog izgleda bit će oduševljeni varijantom Crossland GS Line+. Ova nova linija opreme koja obuhvata crne 17-inčne kotače od lake slitine, crni krov, prepoznatljive crvene otvore dnevnih svjetala, ergonomsko vozačko i suvozačko sjedalo s AGR-ovim (Aktion Gesunder Rücken e.V.) certifikatom, LED stražnja svjetla i krovni nosači čine da se ovaj kompaktni SUV zbilja ističe u konkurenciji.

Crosslandov osjećaj prostranosti i prvoklasna AGR ergonomska prednja sjedala učinit će duga putovanja još ugodnijima. Ovaj je SUV uvjerljiv i svojom visokom razinom prilagodljivosti zahvaljujući stražnjim sjedalima koja se pojedinačno pomiču i preklapaju. Stražnja klupa djeljiva je u omjeru 60/40 i može se pomicati naprijed-natrag do 150 mm, povećavajući za nekoliko sekundi prostor u prtljažniku s 410 na 520 litara, što je zapremina vodeća u klasi. Potpunim preklapanjem sjedala volumen prtljažnika povećava se na 1255 litara.

Vozači entuzijasti posebno će uživati u poboljšanjima koje je Opel napravio na podvozju Crosslanda. Inženjeri iz Rüsselsheima iznova su ugodili amortizere prednjeg ovjesa s oprugama tipa McPherson i stražnju torzijsku polukrutu osovinu. U kombinaciji s poboljšanom preciznošću upravljanja i osjećajem centriranosti, podvozje novog Crosslanda nudi optimalnu ravnotežu između udobnosti i agilnosti kao i veću stabilnost pri brzinama prikladnim za autoceste.

Novost uz IntelliGrip: optimalno držanje podloge u svakom trenutku

Kupci novog Crosslanda mogu dodati sigurnost naprednoj voznoj dinamici pomoću značajke IntelliGrip (dostupna od početka 2021.). Ovaj prilagodljivi sistem kontrole držanja podloge omogućuje optimalno prianjanje i stabilnost na svim vrstama podloga. IntelliGrip nudi sljedećih pet načina rada:

  • Normal / On-road: način rada Normal uključuje se čim se Crossland pokrene. Postavke ESP-a i kontrole proklizavanja prikladne su za normalne uvjete gradske vožnje, vožnje na autocesti ili otvorenoj cesti.
  • Snow: ovaj poseban zimski način rada omogućuje optimalno držanje podloge na zaleđenim i snijegom prekrivenim podlogama pri brzinama do 50 km/h. Kontrola proklizavanja regulira proklizavanje prednjih kotača, usporava vrtnju kotača i prenosi okretni moment na drugi prednji kotač.
  • Mud: ovaj način rada dopušta više proklizavanja kotača. Ova namjerna vrtnja kotača uz najmanju razinu držanja podloge kad vozilo kreće s mjesta omogućuje uklanjanje blata s gume koja zahvaljujući tome može ponovno držati podlogu. U međuvremenu se na kotač s najboljim prianjanjem prenosi najveći okretni moment. Taj je način rada aktivan pri brzinama do 80 km/h.
  • Sand: ovaj način rada dopušta malo istovremene vrtnje obaju kotača prednjeg pogona, što omogućuje da se vozilo kreće i smanjuje opasnost od utonuća.
  • ESP Off: u ovom se načinu rada deaktivira ESP i kontrola proklizavanja pri brzinama do 50 km/h. Iz sigurnosnih razloga IntelliGrip se pri brzinama većim od 50 km/h automatski vraća u način rada Normal.

Vozač i putnici mogu osim u snažnom držanju podloge uživati i u dobroj povezanosti i zabavi zahvaljujući bogatoj ponudi informacijsko-multimedijskih sustava: Radio BT, Multimedia Radio i na vrhu ponude Multimedia Navi Pro s dodirnim zaslonom u boji dijagonale 20,3 cm. Multimedijski sistemi kompatibilni su i s platformama Apple CarPlay i Android Auto.

Kompatibilni pametni telefoni mogu se puniti tokom upotrebe preko bežičnog induktivnog punjenja. Crossland uza sve to nudi i usluge “OpelConnect” kao opciju. LIVE navigacija s informacijama o stanju u prometu u stvarnom vremenu i aktualnim cijenama goriva uz izravnu vezu na pomoć u slučaju kvara i hitne pozive čine putovanja još opuštenijima.

Revolucionarna tehnologija svjetala i inovativni pomoćni sustavi

Putovanja će biti još opuštenija i sigurnija uz brojne ultramoderne tehnologije i pomoćne sisteme koji su dostupni s Opel Crosslandom. Prilagodljiva posve LED prednja svjetla sa svjetlima u zavoju, pomoći pri korištenju dugih svjetala i automatskim podešavanjem osiguravaju izvanrednu vidljivost u mraku.

Slijedi kratki pregled najvažnijih pomoćnih sustava novog Opel Crosslanda:

  • Head Up display projicira najvažnije podatke o brzini, navigaciji i pomoćnim sustavima izravno u vozačevom vidnom polju.
  • Upozorenje na mogući frontalni sudar s automatskim kočenjem u nuždi i prepoznavanjem pješaka funkcionira pri brzinama većim od 5 km/h. Ako se prebrzo približavamo vozilu ili pješaku ispred, sistem će oglasiti signal upozorenja i prikazati poruku na vozačevu informacijskom centru. Ako je vrlo vjerojatno da će doći do sudara, priprema se sistem kočenja te se ako je potrebno aktivira kočenje u slučaju nužde radi smanjenja posljedica mogućeg sudara. Pri brzini manjoj od 30 km/h ovaj sistem može posve zaustaviti vozilo. Ako brzina prijeđe 30 km/h, ona se smanjuje i vozač mora aktivno kočiti.
  •  Upozorenje na napuštanje prometne trake oglašava zvučne i vizualne signale ako registrira da je vozilo slučajno napustilo traku.
  • Upozorenje na umor vozača kroz stil vožnje procjenjuje razinu umora i upozorava vozača da je potreban odmor.
  • Upozorenje na objekt u mrtvom kutu koristi ultrazvučne senzore i izvješćuje o vozilima koja se kreću bočno od našeg automobila svjetlosnim upozorenjem na odgovarajućem vanjskom retrovizoru.
  • Panoramska stražnja kamera koja pokriva kut od 180 stupnjeva i prikazuje sve iza vozila.
  • Automatski pomoćnik pri parkiranju prepoznaje prikladna mjesta za bočno i okomito parkiranje te automatski parkira vozilo – vozač samo mora rukovati papučicama i mjenjačem.
  • Tempomat s graničnikom brzine, zajedno s prepoznavanjem prometnih znakova, omogućuje brzo i lako pridržavanje ograničenja brzine.