Bjelašnica će u periodu od 24. do 27. februara. 2021. godine biti domaćin četvrtog izdanja BORN2SKI festivala alpskog skijanja koji će u četiri dana jedinstvenih sportskih sadržaja okupiti brojne ljubitelje skijanja iz zemlje i regiona.

Četvrtak veče, 25. februar, i ove godine obilježit će AUDI BORN2SKI BUSINESS RACE uz zagrijavanje, noćnu trku i ceremoniju proglašenje pobjednika u idiličnoj noćnoj atmosferi Bjelašnice. Ova skijaška utrka namijenjena je poslovnoj zajednici, a svoje učešće već su potvrdile brojne kompanije i uposlenici.

Drugi dio ovog skijaškog festivala obilježit će BORN2SKI međunarodni dječji skijaški kup koji će u tri dana takmičenja okupiti takmičare uzrasta od 8 do 16 godina iz BiH, Hrvatske, Slovenije, Makedonije, Srbije, Bugarske i drugih zemlja koji će odmjeriti snage u disciplinama super G, slalom i veleslalom.

U samo četiri godine svog postojanja, Born2Ski postao je prepoznatljiv brand koji se veže za skijaški centar Bjelašnicu i kao takav daje značajan doprinos promociji Bjelašnice i grada Sarajeva u regionu i šire te vraća Bjelašnicu na mapu takmičarskih skijaških destinacija.

 – Veliko nam je zadovoljstvo da je BORN2SKI prerastao u prepoznatljiv brand koji se veže za skijanje, Bjelašnicu i naš grad, te da svake godine imamo sve veći broj gostiju iz inostranstva.  U prilog tome govori činjenica da su i ove godine smještajni kapaciteti Bjelašnice za vrijeme trajanja Born2Ski Festivala u potpunosti popunjeni. Cilj nam je je upravo kroz ovakve projekte vratiti Sarajevo na mapu značajnih skijaških destinacija u svijetuističu organizatori BORN2SKI projekta u BiH.

Kompanija ZOI’84 osigurat će da svi učesnici i posjetioci Born2Ski Festivala dožive Bjelašnicu u svom najljepšem izdanju i uživaju u sjajnoj skijaškoj atmosfera.

Brand Audi, dugogodišnji sponzor Svjetskog skijaškog kupa i partner više od 14 skijaških nacionalnih reprezentacija u svijetu, etablirao se kao nenadmašni partner ovom zimskom sportu, ali i BORN2SKI Festivalu.

AUDI pruža snažnu podršku skijanju i zimskim sportovima općenito. Stoga smo ponosni da smo i u Bosni i Hercegovini već tradicionalno domaćini ovog skijaškog događaja, koji promoviše skijanje i uspješno već četvrtu godinu pozicionira Bjelašnicu kao značajnu skijašku destinaciju – kazao je Dino Bratović, brand manager Audi BiH.

Ovogodišnji partner Festivala alpskog skijanja je i BH Telecom, kompanija koja kroz svoje poslovanje nastoji stvarati dobrobit za društvenu zajednicu i čija orijentiranost ka jačanju sporta predstavlja podršku u kreiranju ljepšeg poslovnog i životnog ambijenta.

Iako su nove okolnosti mnoge aktivnosti stavile na čekanje, skijanje kao individualni i potpuno beskontaktni sport i boravak na planini će sigurno svima prijati. Striktni protokoli koje nalaže specifičnost ove skijaške sezone u potpunosti su prilagođeni preporukama i mjerama nadležnih institucija.

Kao i svake godine, vidimo se na Bjelašnici zadnji vikend u februaru!