Magnezij je neophodan za mnoge funkcije u našem tijelu, od opuštanja mišića do stvaranja naše osnovne molekule energije – ATP ili Adenozin trifosfata. Naše tijelo funkcionira samo kada je u njemu dovoljna količina ATP-a. Iako je bitan za oboje: muškarce i žene, ipak malo više uloga magnezij ima u ženskom organizmu

Magnezij je mineral koji je krucijalan za funkcioniranje našeg tijela. Čini naš krvni pritisak normalnim, kosti jakim i ritam srca stabilnim. Ponekad, hranom ne možemo unijeti potrebnu dnevnu količinu magnezija, te ga moramo unositi kao suplement tj. dodatak ishrani. Neke od namirnica koje su bogate magnezijem su: sjemenke tikve, brazilski orasi, sjemenke susama, prženi, slani kikiriki, orasi, špinat i brokuli. Dodatno, magnezij možete unijeti kroz Mivela MG vodu ili koristeći šumeće ili obične tablete koje u sebi sadrže magnezij.

Izvor energije

Magnezij je neophodan za mnoge funkcije u našem tijelu, od opuštanja mišića do stvaranja naše osnovne molekule energije – ATP ili Adenozin trifosfata. Naše tijelo funkcionira samo kada je u njemu dovoljna količina ATP-a. Iako je bitan za oboje: muškarce i žene, ipak malo više uloga magnezij ima u ženskom organizmu.

Pomaže trudnicama Tokom trudnoće magnezij pomaže u izgradnji i obnovi tkiva tijela. Čak i mali deficiti magnezija tokom trudnoće mogu dovesti do neželjenih posljedica pa se preporučuje da trudnice u dobnoj starosti od 19 do 30 godina unose do 350 mg magnezija dnevno.Trudnice često imaju problema s bolnim grčevima u nogama. U još jednom studiju, uzorak od 73 trudnice, je dokazano da tri sedmice korištenja magnezija značajno smanjuje te grčeve u odnosu na placebo.

Smanjuje pritisak

Magnezij igra glavnu ulogu u regulaciji visokog krvnog pritiska na prirodan način. Sprečava i tretira bolesti poput hipertenzije, srčane bolesti i dijabetes. Svim ženama starijim od 31 godine preporučuje se dnevni unos od 320 mg.

Zdravlje kostiju

Kada spominjemo zdravlje kostiju prvo nam pada na pamet kalcij i vitamin D koji su osnovna podrška ovom sistemu. Deficit magnezija u organizmu je dodatni faktor rizika za postmenstrualnu osteoporozu. Ovo se dešava zato što manjak magnezija u organizmu mijenja metabolizam kalcija i hormone koji reguliraju kalcij.

Ublažava PMS U studiji koja je prošla kao dvostruko slijepa (kada ni doktor ni pacijent ne znaju da li se uzima efikasan preparat) i placebo kontrolirana, dokazano je da  konzumiranje magnezija 15 dana od završetka menstrualnog ciklusa do početka novog poboljšava PMS simptome, a posebno utječe pozitivno na promjene raspoloženja. Liječi migrene Ljudi koji imaju problema s migrenama često imaju nizak nivo magnezija u poređenju s ljudima koji nemaju migrene. Unosom magnezija u organizam smanjuje se frekvencija napada migrene. U jednoj studiji, ljudi koji su uzimali magnezij smanjili su napade za čak 41,6 %.

Slušajte svoje tijelo i šta vam ono traži. Unosite dovoljno vitamina i minerala, posebno u ovom prelaznom periodu. Ako ne jedete dovoljno namirnica bogatim magnezijem onda nemojte bježati od dodatnih izvora istog jer imunitet morate jačati, a to je vrlo teško bez dovoljne količine magnezija.