Pravila poslovnog odijevanja postoje gotovo na svakom radnom mjestu, a iako odijelo ne čini čovjeka, način odijevanja često je ono po čemu nas drugi procjenjuju. Svaka kompanija ima određena pravila kojih se zaposlenici moraju pridržavati, a jedna od njih su bez dvojbe i pravila poslovnog odijevanja

Iako se pravila poslovnog odijevanja razlikuju od firme do firme, neka pravila ipak vrijede na svakom radnom mjestu. Bio to razgovor za potencijalni posao ili pak stalno radno mjesto, odjeća koju nosimo igra važnu ulogu. Ona stvara prvi dojam kojim nas drugi doživljavaju – naši klijenti, kupci, ali jednako tako i potencijalni poslodavci.
Službeno propisana pravila poslovnog odijevanja uključuju formalnu poslovnu odjeću ili tek poslovni ležerni stil, piše zivotistil.rtl.hr

Važno je naglasiti da standardni poslovni stil zabranjuje nošenje tena, traperica i kratkih suknji. Idealna dužina suknje za posao je ona do koljena, sve ostalo trebalo bi izbjegavati.

Mnogo rjeđe u kompanijama ne postoje pravila odijevanja ili su propisane uniforme, što uveliko olakšava zaposlenicima izbor odjeće za posao.

Na popisu odjeće koju ne biste smjeli nositi na poslu jeste zasigurno predubok dekolte. Preporučuje se da u što širem luku izbjegavate sve proreze dublje od 10 centimetara u odnosu na ključnu kost.

U zabranjenu odjeću u sklopu poslovnog odijevanja ubrajaju se i sve majice bez rukava, te one s tankim naramenicama. Traper je u većini slučajeva dozvoljen, ali preporučuje se da ga kombinirate s ipak nešto formalnijim komadima odjeće poput sakoa ili svečanije košulje.