Dizajnerica podiže svijest, u toku pandemije, o korištenju maske – koje pored funkcionalne imaju estetski karakter

Kolekcija Maska bez riječi – iz ciklusa Secesija V nadahnuta je bh. naslijeđem i folklorom u savremenom vidu odijevanja.

Produkcija: Foto: Mario Klein; snimatelj: Smajo Kapetanović; šminka i frizura: Melisa Ćurić i Šejla Ćurić. Ostali učesnici: Tamara Lukić, Adna Biber, Ajla Podžić, Hilma Brdarić, Ema Čamo, Lara Sutović, Maja Buha, Elvisa Muratović; pokrovitelj: Federalno Ministarstvo kulture i sporta, Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, Fondacija za scensku i likovnu umjetnost. Lokacija: Arjaan by Rotana; organizator je Udruženje Urban-Etno, vođa projekta: Kemal Ibrahimović

Žanrovski je unikatan pret-a-porter. Princip monohromije i komplementarnosti se u konačnici smiruje na akromatske boje. Akcent boje su royal plava i bordo boja vina. Silueta pješčanog sata naglašava ljepotu ženskog tijela. Ističe provokativnu formu odjeće koja naglašava eleganciju i šarm svake dame.

Upotrebom različitih tekstura oplemenjuje se izgled odjevnih predmeta. Jednostavnost rukopisa ručnom doradom u vidu srnoveza i tiska srnoveza i modnim dodacima koji oslikavaju miris bosanskohercegovačke etnologije. Recentna tematska kolekcija Maska bez riječi nastala je kao sublimacija dosadašnjeg kontinuiranog rada otežanim okolnostima pandemije kada je kreativnost i individualnost bila jedini vid borbe od ove počasti. Ova kolekcija nastavlja se na kolekciju pod nazivom Corona koju je Emina Husedžinović-Ibrahimović prezentirala u vidu izložbe u junu mjesecu.

Autorica prezentira ovu kolekciju kroz mini kolekcije uvezujući modele u tematske cjeline grupisane prema principu monokromije i vrste materijalizacije. Materijali koje je koristila su tartan štof, umjetna koža, taft i grež svila, vuneni velur i pamučni saten.

 

Kolekcija je oplemenjena modnim dodacima, torbicama od istog materijala, kožnim kaiševima i šeširima, a poveznica ove kolekcije je maska koja je neizostavan modni dodatak uz svaki model. Kroz kolekciju autorica daje naglasak na njegovanju i oživljavanju bh. baštine kroz  modni dizajn i zanate koji izumiru.

Dizajnerica podiže svijest, u toku pandemije, o korištenju maske – koje pored funkcionalne imaju estetski karakter, te pridržavanju mjera koje preporučuje svjetska zdravstvena organizacija. Nošenje maske, izjednačava ljude. Ljudi gube identitet. Poruka ove kolekcije  da su svi ljudi jednaki bez obzira na rasnu, nacionalnu ili ekonomsku pripadnost.