„Jeste li znali da samo 3% zaposlenih dijeli sadržaj kompanije, a oni su odgovorni za 30% angažmana koje kompanija bilježi na LinkedInu? “

Piše: Barbara Imenšek

U posljednje vrijeme dosta razgovaramo o LinkedInu. Ipak, mnogi ga smatraju rigidnom platformom koja najbolje funkcionira za B2B. S izbijanjem Covid-19 i promjenama u načinu na koji ljudi koriste internet, svakim danom je sve više H2H (od čovjeka do čovjeka).

Često me ljudi pitaju je li LinkedIn prava platforma za FMCG industriju. Bez obzira u kojoj industriji, moj odgovor je DA, ali ako je upotrijebljen na pravi način.

Brend/kompanija mora izgraditi snažno internetsko prisustvo. Ali, da bi povećali vidljivost, povećali raspoloženje i svijest o robnoj marki i povećali KLT faktor (Know, Like, Trust Factor), kompaniji je potrebna podrška zaposlenika. Ne radeći to glavna je greška koju kompanije čine – ulažu u izgradnju snažnog internetskog prisustva, dodjeljuju osobu da radi na njihovoj poslovnoj stranici na LinkedIn-u, ali zanemaruju potencijal povećanja zaposlenika.

Jeste li znali da samo 3% zaposlenih dijeli sadržaj kompanije, a oni su odgovorni za 30% angažmana koje kompanija bilježi na LinkedInu?

Tri koraka za osiguranje uspjeha poslovne stranice FMCG kompanije na LinkedInu:

– Izgradite snažnu stranicu kompanije

– Provjerite jesu li profili vašeg zaposlenika ažurirani, optimizirani i odražavaju kulturu i brend vaše kompanije

Advocacy zaposlenika

Izgradnja snažne stranice kompanije

Stranica kompanije mora vizuelno odražavati vašu robnu marku. Ne samo logotipom na vašoj stranici,  već i fotografijom naslovnice i sadržajem. Obavezno ispravno odredite dimenzije slike. Ako ste kompanija s jakim brendovima koje generiraju puno uvjerljivih sadržaja, razmislite o izradi stranice s izlogom za određenog brenda.

Kada pišete opis svoje firme, ispričajte svoju priču. Nemojte samo kopirati odjeljak About sa  svoje web stranice. U ovom dijelu razmislite o svojoj publici: kome služite, koja su njihova pitanja i kako im možete pomoći? I ne zaboravite da u ovaj odjeljak stavite svoje kontakt podatke.

Kada neko posjeti stranicu vaše kompanije, vidi sve zaposlene koji su povezani s vašom kompanijom. Budite sigurni da njihovi profili izgledaju dobro i da su povezani s vašom kompanijom, te odražavaju kulturu kompanije.

Ne dijelite samo postove kojima tražite nove zaposlenike. Stranica vaše kompanije treba biti prepuna uvjerljivog, korisnog sadržaja i resurs na kojem vaši zaposlenici žele da pronađu sadržaj da ga podijele.

Proširenje vaše poslovne stranice nastavlja se sa sljedećim koracima.

Optimizirani LinkedIn profili za zaposlene

Kada je osoba povezana s vašom kompanijom na LinkedInu, želite da ona pokaže profesionalnost. Trebali biste osigurati da vaši zaposlenici imaju ažurirane profile, koristeći prave ključne riječi u odjeljcima About i Experiences. Željeli biste otići korak dalje i pripremiti predloške koji odražavaju vašu kompaniju za njihove pozadinske slike. Obavezno pripazite da se vaši zaposlenici pridruže stranici vaše kompanije. Vjerovatno do sada znate da su vaši zaposlenici vaše najveće bogatstvo – to se također odnosi i na LinkedIn.

Advocacy zaposlenika

Jedan od najboljih načina je kreiranje programa zastupanja i strategija. Ono što ovdje treba naglasiti je činjenica da su vaši zaposlenici vlasnici svojih profila. Stoga se morate pobrinuti da znaju da će im biti korisno da podijele sadržaj; izgradit će njihovu profesionalnu reputaciju i utjecat će na posao. Preporučujem da kompanije imaju politiku društvenih medija, gdje objašnjavaju zaposlenicima šta se može učiniti na društvenim medijima, a posebno što ne.

Jednom kada se pobrinete za lične profile koji odražavaju glas vaše kompanije i brendiranje, trebali biste osigurati da zaposleni imaju pristup i informisani su o ažuriranjima kompanije na svim kanalima. Trebali biste postaviti i depozitorij s medijima (PDF, Word dokumenti, slike, videozapisi, manji dokumenti) koji oni mogu koristiti bilo u optimizaciji profila ili kao sadržaj.

Jedan od načina da osigurate da vaši zaposlenici dijele vaš sadržaj jest da ih povremeno informirate šta ste objavili, gdje je objavljeno i što želite da podijele, možda postavite kampanju e-pošte za to. Ako to ne radite, pokušajte jednom i pogledajte Analytics.

Jedan korak kojeg mnoge kompanije zaborave su e-poruke; razmislite koliko e-mailova zaposlenici dnevno šalju. Obavezno povežite stranicu kompanije LinkedIn s potpisom svakog zaposlenog.