Najbolja prijateljica žena širom regije otkriva nam kako je ljubav prema prirodi i ljekovitom smilju, koje je naslijedila od svoje bake, usmjerila u stvaranje kompanije sa svjetskim ambicijama

Gloria Galić – Volarić prije pet godina napravila je svoje prve poduzetničke korake. Inspirirala ju je želja da za sve žene, koje je okružuju, ali i sebe kreira najkvalitetniju prirodnu kozmetiku.

FOTO: Ajla Salkić/Via Media

Želja joj se ostvarila! Danas, ova dama, porijeklom iz Hercegovine, vodi najbrži rastući brend prirodne kozmetike, koji svojim djelotvornim proizvodima osvaja regiju. Proizvodi Prirodne kozmetike Gloria su žene širom svijeta, ponovo, povezali s prirodom – kao izvorom ljepote i mladosti. Jedinstvene recepture koje brišu bore i održavaju kožu mladom privukle su pažnju regionalnih zvijezda, koje svoje beauty rutine ne mogu zamisliti bez, makar jednog, Gloria proizvoda.

Najbolja prijateljica žena širom regije otkriva nam kako je ljubav prema prirodi i ljekovitom smilju, koje je naslijedila od svoje bake, usmjerila u stvaranje kompanije sa svjetskim ambicijama.

Posvećenost istraživanju ljekovitog svojstva biljaka nije tipično zanimanje. Kako počinje Vaša poslovna priča?

– Baka je zaslužna za sve! Dok nas je čuvala, uvijek nas je vodila u prirodu i brala biljke od kojih je pravila čaj. Tako sam uz nju brala, sušila i učila… Ne sjećam se da smo ikada kupovali čajeve, uvijek smo pili one koje je baka pripremila od sušenog bilja. Znala je nekada otići i do Kupresa, koji je od nas udaljen tri sata, samo da bi ubrala kantarion, jer tamo, zbog planinskog zraka i udaljenosti od grada, raste najčišći kantarion koji je mogla naći. Baki to nije bilo teško. Upravo s njom prvi put brala sam smilje. Sada me miris smilja uvijek podsjeti na djetinjstvo. A, baka je, zapravo, svoje znanje o biljkama naslijedila od svoje mame, koja je sama sebe izliječila koristeći isključivo ljekovito bilje. Od trenutka kad je prabaka u svojoj 40. godini dobila prognozu da ima još mjesec života, više nikada nije pila vodu, niti lijekove – pila je samo čajeve i kupala se u kupkama od ljekovitih trava. Doživjela je 93 godine. Njeno znanje sačuvala je baka, pa je tako to vrijedno nasljedstvo znanja, ljubavi, predanosti i vjere u moć prirode, postalo moja životna nagrada.

Gloria: Izazov je kreirati prepoznatljiv brend koji se takmiči s velikim svjetskim brendovima

Odlučili ste stečeno znanje pretvoriti u pravu čaroliju, napravivši vlastiti brend – koji koriste i hvale žene širom naše zemlje, ali i regije… Kako ste napravili prvu kremu?

– Prvu kremu napravila sam za sebe, od sastojaka kojima sam željela njegovati svoju kožu. Nakon završenog školovanja, imala sam znanje o svojstvima ljekovitih biljaka, te o procesima njihove obrade, pa sam odlučila napraviti dnevnu kremu. Međutim, nikada prije nisam sama upravljala sirovinama i proizvodnjom i imala sam strašnu tremu. Gotov proizvod podijelila sam s mamom, sestrama i prijateljicama, a one su mi, nakon korištenja, javile da je krema super i da odgovara njihovoj koži. Na početku sam sve recenzije uzela s malom rezervom. Mislila sam da je to samo način njihove podrške, ali vrijeme je pokazalo da su bile iskrene. Dnevna krema je i danas dio naše ponude, kao jedan od najprodavanijih proizvoda, te i danas za nju stižu jednako pozitivne recenzije od naših korisnica.

Vaši uspjesi su se nizali. Od jedne dnevne kreme – došli ste do kolekcije najkvalitetnije prirodne kozmetike. Je li bilo trenutaka kada ste sumnjali u sebe?

Iskreno, nikada nisam sumnjala da će proizvodi biti visokokvalitetni, jer sam u svaki recept unijela dio sebe i najbolje sirovine koje priroda može ponuditi. Ipak, konkurencija je velika i postojala je određena bojazan u smislu plasmana proizvoda na tržište. Međutim, do mene su veoma brzo stigle reakcije prvih korisnica. Tada, kada su mi žene koje nisam poznavala, počele slati svoja pozitivna iskustva s proizvodima, znala sam da sam na pravom putu.

Recepture koje koristite za svoje proizvode Vaše su originalno autorsko djelo, čak ste odbili i brojne ponude za njihovu prodaju… Kako dolazite do recepta?

Rekla bih da je ključno znanje, a pored toga i osjećaj apsolutnog razumijevanja prirode i načina na koji ona brine za nas. Upravo me moj odnos s prirodom u djetinjstvu pripremio za ovaj posao na najbolji način, a formalno obrazovanje je sve to samo dodatno oblikovalo i usmjerilo. Uvijek volim naglasiti da je receptura samo dio finalnog proizvoda. Ista formula vam može dati različite rezultate u proizvodnji, ukoliko ne vodite računa o kvaliteti sastojaka. Za svoje proizvode koristim samo najkvalitetnije, 100% prirodne sastojke, garantiranog porijekla i tu nema kompromisa. Mogu slobodno reći da je cijela priroda moj laboratorij.

Gloria brend je od male proizvodnje prerastao u ozbiljnu kompaniju s proizvodnjom po EU standardima. S kojim izazovima se svakodnevno susrećete?

– Izazov je kreirati prepoznatljiv brend koji se takmiči s velikim svjetskim brendovima. Beauty industrija je izuzetno konkurentna, ali kada imate kvalitetan proizvod sve ostalo ide lakše. Pored standardizacije, kontrole kvaliteta i testiranja – mnogo ulažemo u kreiranje i unapređenje cjelokupnog iskustva koje prati naše proizvode. To je proces koji se odvija paralelno s unapređenjem proizvoda. Gloria proizvode prati jedna iskrena priča, kojom odiše svaki naš proizvod.

Dosta radite na inovacijama i razvoju novih proizvoda. Opišite nam proces kreiranja novog proizvoda…

– Moji proizvodi su odgovor na potrebe savremene žene, tako da razvoj novog proizvoda, uvijek, počinje s problemom/potrebom koji želim riješiti. Tako sam baby kolekciju razvila kada sam dobila kćerku, jer nisam bila zadovoljna dostupnim proizvodima na tržištu. Dalja procedura je istraživanje prirodne sirovine koje će imati najbolji efekat. Nakon toga, slijedi testiranje uzoraka i sirovina u laboratoriji. Kada napravim prvi proizvod s kojim sam zadovoljna i koji je laboratorijski testiran, te siguran, proslijedim ga dalje na stvarno testiranje osobama kojima vjerujem. Taj proces mi pruži dodatni uvid i pomaže mi donijeti konačnu odluku o proizvodu koji će biti sljedeći u liniji. Želim posmatrati prirodnu kozmetiku iz svih uglova. Svi imaju drugačiji pogled i drugačija pravila. Nastojim usvojiti što više znanja, a zatim sama dolazim do istine i suštine koja mi pomaže u kreiranju proizvoda koji je učinkovit, bez obzira na ugao iz kojeg ga gledamo. Kada sam tek počela, obećala sam sebi da nikad neću ponuditi proizvod za koji ne mislim da je djelotvoran i koji bi mogao nekog razočarati.

Ambasadorice brenda: Amra Džeko, Naida Kundurović, Maria Hudolin i Ivana Macanović
Gloria: Baka je zaslužna za sve

Vaši proizvodi su za veoma kratko vrijeme dobili povjerenje mnogih žena, među kojima su i neke poznate ličnosti…

– Na početku su društvene mreže mnogo pomogle u našem razvoju, jer su prve korisnice ostavljale samo pozitivne reakcije, što je nevjerovatno. Uz to, posjećivali smo i razne lokalne događaje, na kojim smo predstavljali naš brend. Jedne prilike, uručili smo poklon paket s našim proizvodima Nini Badrić –tokom njenog koncerta u Mostaru. Iskreno, nismo očekivali da ćemo dobiti bilo kakvu reakciju, međutim, uskoro nas je pozvao njen menadžer i naručio novi paket proizvoda, jer je Nina bila oduševljena. Slično se dogodilo i s Anicom Kovač dok je boravila u Mostaru. Nakon što smo joj na jednom sajmu poklonili piling za lice, sljedeći dan je došla oduševljena i kupila je dosta proizvoda. Za tri mjeseca naručila je još deset paketa. Bilo je još mnogo takvih primjera – kada su poznate osobe slučajno otkrile naše proizvode, a onda ih nastavile redovno koristiti. Posebno sam sretna što smo sa nekima od njih ostvarili i dugoročnu suradnju. Tako su Amra Džeko, Marija Hudolin, Naida Kundurović i Ivana Macanović, kao korisnice naših proizvoda, postale i prve ambasadorice brenda. Ponosna sam na činjenicu da su proizvodi često dolazili do novih korisnica isključivo zbog preporuke prethodnih, koje su se uvjerile u njihovu učinkovitost.

Kakvi su Vaši planovi za budućnost?

– Želim da se brend unapređuje i izlazi na nova tržišta, a ta želja prouzrokovana je potražnjom kupaca. Mnogo je onih koji su već imali doticaja s proizvodima i žele da ih kupe kad god požele, a ne da čekaju prijatelje iz Bosne i Hercegovine da im donesu. Zbog toga, osjećam dozu sreće i ponosa što smo ove godine dospjeli na police trgovina u Hrvatskoj i Srbiji. Razmatram i druga tržišta, ali prvenstveno vodim računa o kvalitetu, jer moj interes nije zavladati tržištem – ako to znači da će opasti kvalitet proizvoda. Gloria je jedini brend prirodne kozmetike iz BiH čiji proizvodi imaju EU certifikate i to je još jedan pokazatelj koliko ozbiljno radimo. Odlučna sam da i dalje koristim najkvalitetnije sirovine. Ukoliko ih mogu nabaviti dovoljno da pokrijem tržište, bilo koje nove države, to ću i uraditi, ali količina nikad neće biti prioritet u odnosu na kvalitet. Korisnicama Prirodne kozmetike Gloria obećala sam čist, siguran i učinkovit proizvod. Samo ću nastaviti da ispunjavam svoje obećanje.

Majčina podrška

– Majka mi je uvijek davala najveću podršku – riječima i djelima, naročito u nekim trenucima krize ili vlastite nesigurnosti. I dan danas je to tako. Ona mi je najveća podrška! Nas dvije znamo se i raspravljati, ali znamo i kada jedna drugu trebamo zagrliti bez dodatnih pitanja.

 Iskren osmijeh

Vedrinu i sretno lice kod žene ne može ništa nadomjestiti. Iskren osmijeh i zadovoljstvo u pogledu – mislim da se u tome ogleda ljepota jedne žene. Nikakav tutorijal i make-up nam neće pomoći u tome, tek nakon što je naša unutrašnjost zbrinuta, ljepota može dodatno zračiti iz zdrave i njegovane kože. To je znak da ta žena brine o sebi u svakom smislu, da nije zapustila svoje duhovno i tjelesno zdravlje. U posljednje vrijeme često viđam žene koje njeguju prirodni look i sretna sam zbog toga. Nadam se da će tako i ostati, jer to je najveći znak da je žena zadovoljna sobom.