Želite li izgubiti kilograme, nemojte preskakati doručak. Studije potvrđuju da bi se na jelovniku trebala naći i jaja

Studija objavljena u časopisu International Journey of Obesity pokazala je da su jaja izvrstan saveznik u mršavljenju. Tokom dvomjesečnog istraživanja praćene su dvije grupe pretilih osoba na dijeti. Od toga je jedna grupa jela dva jaja za doručak, a druga je grupa uživala u pecivima.

Obje grupe unosile su istu količinu kalorija u prvom jutarnjem obroku, no u 65 posto slučajeva više su kilograma izgubile žene i muškarci koji su jeli jaja.

Uz to, rekli su da imaju više energije od ispitanika koji su dan počinjali obrokom na bazi ugljikohidrata, te da im se značajnije smanjio indeks tjelesne mase.

Važni vitamini iz B skupine

Ovi rezultati ne čude nutricioniste koji jaja smatraju odličnim izvorom bjelančevina koji učinkovito zasićuje i sprječava prejedanje u ostatku dana. Uz to pomažu u regulaciji dobrog holesterola, a bogati su vitaminom B12 i kolinom, koji osigurava normalno funkcioniranje svih stanica u organizmu, piše Zadovoljna.hr

Treba imati na umu da se u stotinu grama jaja nalazi oko 160 kalorija, no da se ova brojka povećava s obzirom na termičku obradu, odnosno prženjem ili pečenjem u maslacu ili ulju.