Ivona Hudan, marketing i PR menadžer za brendove Catrice i essence – u kompaniji VM2 COSMETICS kaže da svakodnevnim učenjem i dokazivanjem, pod dobrim vodstvom nadređenih, uspjeh je neminovan. Make-up svijet je šarolik, tvrdi Ivona i da bi opstao u njemu konstantno moraš biti prisutan, te pratiti svakodnevno – koji trendovi donose nove tehnike šminkanja, koje prate i novi proizvodi

PREVAZIĐENI I NAJTEŽI ZADACI

Ivona je ponosna na svoj tim, gdje zajedničkim snagama idu ka vrhu. – Kolegica u marketingu, kada sam došla, mi je prenijela sva tehnička znanja o tome kako se vodi marketing i PR essence i Catrice. Kroz šalu i opuštenost uvijek smo odrađivale i najteže zadatke. A, najviše sam naučila od direktora od kojeg se nikad nisam ništa ustručavala pitati ili pokazati ukoliko ne znam, te zatražiti savjet. S druge strane, uvijek sam bila spremna primiti kritiku ma kakva god ona bila, te poraditi da je idući puta ne bude. A, ono što je najbitnije su stav i mišljenje kojih se uvijek držim i rado ih iznosim na poslovnim sastancima.

ŽENE SU ZAŠTIĆENE!

– U make-up svijetu, mi žene smo zaštićene kao medvjedi, šalim se, ali nije daleko od istine. Ni u jednom poslu ne dozvoljavam da se zbog ikoga osjetim manje vrijednom, naročito zbog muškarca. Svoju osobnost gradim kao individua neovisno o spolu, te smatram da nas spol ne čini jačim, već stav i hrabrost, kako bismo se suočili sa svim izazovima uzdignute glave. A, ukoliko žena ulaže u sebe fizički i mentalno uvijek će joj biti otvorena sva vrata u poslovnom svijetu.

SOLIDARNOST

– Uvijek sam isticala da mi je ljepše raditi s muškarcima, iako među kolegicama imam i dobre prijateljice s kojima je uvijek zabavno. Ali, u poslu je nekako ipak muškarcu lakše reći šta misliš, te nastaviti dalje dok kod žena uvijek postoji onaj momenat za zamjeranje i tračanje. Iako muškarci mogu biti “babe”. Sve je zapravo individualno i jednostavno, radiš za tim i prilagođavaš se maksimalno.

PONOSNA NA VINU

Ivona se ostvarila i u najvažnijoj životnoj ulozi. Ponosna je majka djevojčice Vine – koja svaki njen dan čini savršenim. Odgovornost koju je dobila ulogom majke ju je promijenila. Sigurna je da ne postoje valovi koji bi je mogli poljuljati, već čvrsto stoji kao stijena iza svog djeteta. – Imam malu djevojčicu od devet mjeseci koja se zove Vina i, zapravo, svi dani su posvećeni njoj. A, dok imam minute za sebe uvijek volim pročitati dobru knjigu i pisati. U svim ključnim životnim momentima stavljala sam misli na papir. To me opušta i čini sretnom. Za sada je to jedan folder na laptopu koji možda jednom, ako se ohrabrim, pa postane i blog.

CATRICE I ESSENCE

Ivona kaže da su brendovi essence i Catrice poput dvije sestre. Posjeduju dosta sličnosti, ali i različitosti. – Make-up brend essence je na početku bio isključivo namijenjen mlađoj populaciji. On je sav pinki, veseo i zaigran, te se na takav način mora i predstavljati. Catrice, s druge strane, je ozbiljniji i sofisticiraniji, te zaslužuje drugačiji pristup pri kreiranju poruke koju šaljemo našim korisnicima. Svaki od njih traži dosta truda oko osmišljavanja i kreiranja idejnih poruka. Doslovno, moraš „ući“ u priču brenda i skroz se uživjeti u projekt, a to, zapravo, i nije toliko teško, jer ništa ljepše nego raditi s proizvodima koji čine ženu još ljepšom.

PRVI SAMOSTALNI EVENT U SARAJEVU

Najzahtjevnije je opstati na tržištu među velikom konkurencijom make-up brendova, tvrdi Ivona. Njen tim i ona svakodnevno se suočavaju s novim mnogobrojnim idejama i izazovima. – Najvažnije u svemu je prilagođavanje i reakcija. Oba naša brenda, essence i Catrice imaju visokokvalitetne i cjenovno pristupačne proizvode, te ih kupci rado biraju, ali uvijek treba novim idejama i ulaganjima ostati na samom vrhu. Uvijek pamtim svoj prvi samostalni event, koji je bio baš u Sarajevu. Bilo je to službeno predstavljanje brenda Catrice u hotelu Courtyard by Marriott. Prvi puta sam stala samostalno pred medije i odradila event. Osjećaj nakon toga je bio predobar, leptirići u trbuhu sve do Zagreba.

JEDAN RADNI DAN

Kompanija u kojoj je zaposlena – zastupnik je za cijelu regiju, a svoja predstavništva posjeduje u Hrvatskoj, BiH, Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji, Kosovu, pa njen posao zahtijeva mnogobrojna putovanja. – Uživam u poslovnim putovanjima. Posjeta svakoj od tih zemalja zajedno s našim timom donosi nam nove ideje i znanja kako pristupiti pojedinom tržištu, šta poboljšati, te kako ostvariti još veći uspjeh. A, dan u uredu je isto, može se reći, na putu, jer surfajući internetom i istražujući opet putuješ i učiš o različitostima pojedinog tržišta.