Sve popularnija sportska aktivnost

Oprema za nordijsko hodanje

Opremu za nordijsko hodanje čine štapovi, koji moraju biti lagani i elastični. Možete kupiti teleskopski, odnosno, podesivi štap, koji može dijeliti više ljudi različite visine, ili fiksni, čija je cijev u jednom komadu. Poželjno je da štap ima ergonomski dizajnirane ručku i narukvicu. Za hodanje po mekanom terenu služi šiljasti metalni završetak, a za asfalt gumena kapica koja se stavlja kako bi se štap zaštitio od eventualnih oštećenja. Preporučuje se također da cipela za hodanje bude prilagođena prirodi stopala i terena.

Prema samom nazivu može se zaključiti da ova sportska disciplina potječe iz Skandinavije. Nordijsko hodanje je efikasan i po težini izvođenja umjeren sport na otvorenom. Namijenjeno je svim starosnim skupinama i osobama različitih sportskih performansi.

Odlično je znati da nije podložan povredama, dok su njegovi fanovi u prilici da profitiraju na različite načine, smanje rizik od pojave problema tipičnih za njihov uzrast, da se istovremeno rekreiraju i smršaju. Uslov za potpuni učinak je da se specijalno dizajnirani štapovi uvijek pravilno upotrebljavaju.

Benefiti nordijskog hodanja

  1. Nordijsko hodanje je trening cijelog tijela.
  2. Odličan sport izdržljivosti.
  3. Tokom treninga se aktivira skoro 90% svih mišića.
  4. Smanjuje stres.
  5. Nordijsko hodanje poboljšava cirkulaciju i jača vaskularni sistem. Na taj način se smanjuje rizik pojave otvrdnjavanja arterija, a i srce će se vremenom bolje raditi.
  6. Pokret nogu unapređuje elastičnost vena na nogama, čime se smanuju njihovi problemi.
  7. Dolazi do jačanja leđnih mišića, ramena, nogu i zadnjice.
  8. Nordijsko hodanje podrazumijeva i treniranje srca i pluća. To znači da će organizam primiti više vazduha i kisika, te da će se više kisika transportirati u krvotok.
  9. Kosti postaju jače, čime u starijoj dobi praktičari nordijskog hodanja utječu na reduciranje pojave osteoporoze.
  10. Nordijsko hodanje opušta organizam.
  11. Doprinosi boljem snu: san je dublji i mirniji.
  12. Trening u prirodi jača i imuni sistem.
  13. Nordijsko hodanje stimulira sagorijavnje masti. Ako radite redovne treninge, uz zdravu ishranu, onda možete mršati u kontinuitetu.
  14. Od 60. minute više od 50% proizvodnje energije postiže se sagorijevanjem masti.
  15. Upotrebom štapova smanjuje se pritisak na pokretni aparat za 30%, dok se mišići gornjeg dijela tijela dodatno treniraju.
  16. Upotreba štapova za hodanje smanjuje opterećenje zglobova koljena, kukova i skočnog zgloba.
  17. Tokom nordijskog hodanja u pokretu su stalno ruke, time ramena i vrat, što doprinosi rješavanju napetosti koja nastaje uslijed prekomjernog sjedenja.