Svjesni smo  načina života koji živimo i da većinu svog vremena provodimo na poslu. Jedemo tek toliko da zadovoljimo glad. Naravno, u tim trenucima tražimo najbrže i najlakše rješenje – fast food, mazalice, hljeb, grickalice i ostale gotove proizvode. Puno je teže hraniti se zdravo, jer konstantno podliježete iskušenjima

Mnoge od nas ne uspijevaju održati zdrav plan ishrane, jer se ne znamo istog strogo pridržavati tokom cijelog radnog dana. Svjesni smo  načina života koji živimo i da većinu svog vremena provodimo na poslu. Jedemo tek toliko da zadovoljimo glad. Naravno, u tim trenucima tražimo najbrže i najlakše rješenje – fast food, mazalice, hljeb, grickalice i ostale gotove proizvode. Puno je teže hraniti se zdravo, jer konstantno podliježete iskušenjima. Svakodnevno se dopisujem s prijateljicama, a nerijetko, naši razgovori vezani su upravo za obroke. Šta smo ručale, kada smo ručale i jesmo li uopće ručale?

Najčešće mi šalju fotografije bageta u kombinaciji s Nutellom, paštetom, pitom, ćevapima. Ta slika predstavlja ručak većine nas, zar ne? Ako to s vama nije slučaj, onda svaka čast. Ja sam već odavno odlučila promijeniti svoje prehrambrene navike na poslu.

Nije teško, treba samo malo volje i još manje vremena za kvalitetan ručak koji će vašem organizmu dati nutricionističke vrijednosti koje traži. Rezultat?

Nevjerovatan. Umor je sasvim nestao, a energija, neophodna za stalne aktivnosti, konstantno se regenerira. Ukoliko ste baš s Novom godinom odlučili promijeniti svoje prehrambene navike na poslu, možda da krenete sa sljedećim. Sigurna sam da ćete, ako ništa drugo, imati više energije. Sretno.

 Doručkuj sam

Započnite vaš dan sa smoothiejem. Svi smo primijetili koliko su smoothieji i proteinski šejkovi u trendu. Ako mene pitate, taj trend je trebao davno zavladati i ne smije biti prolazan.

Moj jutarnji shake se sastoji od:

-0,2 dcl mlijeka

-jedne banane

-6 badema

-kiwija ili voće po izboru

-jedne čajne kašike meda

-chia sjemenki

-jedne doze Proteina (ukus po želji)

Sve to izblendam i pijem u putu do posla.

Ako trenirate, proteini su odličan dodatak prehrani, jer mišići zahtijevaju unos proteina kroz suplemente. Ako nemate fizičkih aktivnosti, onda nema potrebe da pijete ovaj protein, jer vi to možete unijeti kroz regularnu ishranu.

Ručak podijeli s prijateljem

Ručak na poslu je već oko 12 sati i njega obično pripremam dan prije ili ujutro. Navijte sat 15 minuta ranije i vaš organizam će vam biti zahvalan. Dugoročni cilj je biti zdrav, a podsjećajte se svaki dan da zdravlje ulazi na usta.

Ručak:

– 150g – 200g piletine

– Rukola

– Cherry paradajz

– Kukuruz

Začiniti sve s malo limuna, maslinovog ulja i soli i bon apetit. Dobar i kvalitetan ručak za malo novca, truda i vremena.

Užina: 1 Narandža

Ako vam je teško odreći se hljeba, pokušajte ga zamijeniti s krekerima ili integralnim dvopekom.

Večeru podijeli s neprijateljem

Nakon napornog dana vrijeme je za večeru i tu je najbitnije da unesete samo onoliko hrane koliko vam treba.

Za večeru je idealna salata i 100g – 150g pilećeg ili purećeg mesa.

Užina: Jabuka

Ne zaboravite hidrirati. Skinite aplikaciju na svoj mobitel koja će vas napominjati da unosite redovne dnevne količine vode. Ako volite sokove, izbjegavajte koncentrirane i gazirane sokove. Svježe cijeđeni sokovi su kvalitetna zamjena za obične sokove.

Daleko od očiju, daleko od stomaka

Sakrijte sve iz vaših ladica na poslu. Skrivene slatkiše i grickalice podijelite. Sami sebe dovodite u iskušenja, a istraživanja su pokazala da kada vam nešto nije na očima, manje su šanse da ćete to pojesti.