Kratke pauze na poslu i preveliki broj obaveza, često ne pružaju dovoljno vremena za spremanjem zdrave hrane. S takvim tipom prehrane obično se debljamo i nakon obroka nemamo energije, te žudimo za snom. No, u nastavku vam donosimo nekoliko prijedloga, kojima možete zamijeniti vaše dosadašnje načine prehrane na poslu, jesti zdravo, zadržati vitku liniju, te se ispuniti energijom…

Salata

Male plastične zdjelice, koje neće zauzimati puno mjesta u vašoj torbi, bilo bi poželjno da nabavite… U malu zdjelicu nasijecite sezonsku salatu ili jednostavno ponesite jedan malo masni jogurt. Tako nećete ostati gladni, jer ćete jesti konkretnu hranu. Pripremljena je sa začinima koje inače volite, a sadrži gotovo sve potrebne dnevne količine ugljikohidrata, proteina, kalcij iz jogurta, vitamine iz povrća…

Supa

Supe su veoma važan dio jelovnika. Ako na poslu nemate mogućnosti grijati supu, možete je ugrijati ujutru kod kuće i ponijeti u termos boci.

Sendvič

Osvježite vaše sendviče integralnim pecivima sa sjemenkama i raznolikim salatama, kako bi ste obezbijedili koliko – toliko zdrav obrok na poslu. Uobičajnom sendviču, možete dodati rendanu mrkvu. Ukoliko ujutro nemate dovoljno vremena za pripremu, kvalitetan sendvič možete pripremiti i veče ranije. Riblja pašteta ili pečena piletina može u frižideru stajati dan ili dva. Ako kupujete već gotove sendviče, birajte one sa integralnim pecivima, te smanjite dodatke raznih sosova koji su nerijetko vrlo masni.

Žitarice

Ako volite žitarice, onda u ured ponesite nekoliko vrsta žitarica i voćni jogurt koji ćete jednostavno preliti po tome. No, to je dosta jednolična prehrana, pa vam može brzo dosaditi i lako ćete opet posegnuti za fast foodom, pecivima iz pekare ili kaloričnim grickalicama. Zato, budite oprezni.

Salata sa tunom

Salata s tunom je odličan izbor. Iako je tuna jedna od najmasnijih riba, njene masti su zdrave. Također, naveče kući skuhajte integralno tijesto (može ono u bojama, pa će lijepo i primamljivo i izgledati), ubacite neko povrće (paprike, paradajz, krastavce…) sjeckano u njega i/ili nekoliko listova salate, zelja… i jednu konzervu tune. Ta količina bi trebala biti dovoljna za dva, tri dana jer je tjestenina sama po sebi zasitna. Ovakva salata je posebno dobra kad je hladna pa ne morate voditi računa kad ćete to skuhati i kad ponijeti na posao jer može kući stajati u frižideru.

Blitva s krompirima

Blitva sa krompirima prepuna je vitamina, a i dobro će vas zasititi. Skuhajte krompir sa malo soli i ocijedite, dodajte malo ulja da se ne lijepi. Odvojeno skuhajte blitvu sa lukom ili kako je i inače pripremate sa nekim drugim začinima i samo spojite sa krompirom. Također je ukusno i hladno, a ako uz to ponesete zelenu salatu, paradajz imat ćete pravu vitaminsku gozbu.

Međuobroci iz radnog stola

 Držite u ladici na stolu nekoliko vrsta obroka, kako bi imali šta za pregristi kada vas „uhvati kriza“….

  • Nekoliko vrsta voća. Bolje je imati manje količine, ali više raznolikog voća kako vam ne bi dosadilo.
  • Krekere od integralnog brašna, rižne krekere, musli ili voćne pločice.
  • Mješavinu koštunjavih plodova poput oraha, badema i lješnika
  • Očišćeno povrće  poput, mrkve
  • Sušeno voće poput suhih smokava, šljiva i kajsija
  • Mala pakovanja musli žitarica i fermentisane mliječne proizvode

Voda

Na radnom stolu ili u ladici uvijek držite bocu prirodne vode, ali nikako ne gazirane. Voda čisti toksine iz organizma, odlično gasi žeđ i jako važan je faktor pravilnog funkcioniranja metabolizma a i cijelog tijela. Nedostatak tekućine uzrokuje glavobolje, nervozu, nepravilan rad crijeva i drugih organa. Pokušajte dnevno popiti dva  litra vode. Tijelo će vam biti zahvalno. Prepuna su nepotrebnih šećera i pravo leglo kalorija.

Ako volite ipak sokove pokušajte naći prirodne sokove bez dodataka šećera, kupite bočicu cedevite, koju možete držati u ladici stola, ali imajte na umu da je ne šećerite dodatno.