R&D team

Ovoga puta družili smo se s Ljubicom Ćorluka Stojić – kreativnom direktoricom u društvu Violeta d.o.o.. Ova dama je već dugi niz godina vjerna ovom društvu. Prvo se okušala u ulozi pripravnice, čije su obaveze bile sačinjene od brojnih administrativnih poslova… Kroz godine iskustva ostvarenje je pronašla u kreativnom dijelu ekonomije. Marketing, dizajn i razvoj novih proizvoda polja su na kojima trenutno radi.

“Svoj posao obožavam i ne bih ga mijenjala ni za šta na svijetu; inspirativno, dinamično, zanimljivo, ispunjavajuće i svaki dan drugačije. Ponekad poželim da zauvijek traje moj radni dan.”

Dijana Bilić, Violeta brand manager u društvu Ljubice Ćorluke-Stojić

Evo kako izgleda njena svakodnevnica…

6:30 – 7:00

– Pola sata jutarnjeg mira, uz najdražu kafu, moja je svakodnevna rutina – kojom se pripremam za predstojeći dan. Imam sreću što stanujem u kvartu Medvednice okružena zelenilom, tako da ranojutarnji mir ponekad remete samo ptičice. Najčešće su mi, upravo, ti trenuci najinspirativniji za ideje – koje kasnije prenesem na nadolazeće proizvode i projekte.

7:00

– Kao programirano se već čuje lupkanje nožica moje djece koja dolaze iz svojih soba spremni za akciju i sto pitanja u sekundi. Svako jutro nastojimo zajedno doručkovati. Obožavam naše male rituale koliko god kratko trajali. Muž najčešće priprema doručak, a to je pretežno smoothie s voćem i žitaricama. Kratko porazgovaramo i svi krećemo ka obavezama za taj dan.

9:00

– Dolaskom na posao prvo provjeravam e-mailove i napravim To Do listu za taj dan. Prvo rješavam stvari koje najmanje volim, a ono najdraže ostavim za kraj. Obavezno pročitam portale koji donose novosti iz marketinga i advertisment svijeta. To je brz način praćenja svjetskih noviteta i trendova koji se u našoj branši i digitalnom svijetu svakodnevno mijenjaju. Osim što moramo pratiti trendove, kao lider u svojim kategorijama dužni smo ih i stvarati što nam za sada ide veoma dobro, za to su zaslužni brainstorming sastanci s mojom marketing mladom ekipom i puno istraživanja i rada. Svakodnevno imamo kratke brifing sastanke kako bismo definirali i analizirali zadatke svakog pojedinca u timu, te napravili plan za sedmicu u kojoj se nalazimo.

Neizostavni dio dnevne rutine su inspirativni portali. Jedan od najdražih mi je Pinterest, tamo svakodnevno idem po kreativnu inspiraciju koja mi je potrebna prilikom pisanja briefova bilo za nove  proizvode ili kampanje. Za cjelokupni vizualni identitet svih, Violeta podbrandova brinemo moj tim mladih dizajnera i ja. Dizajn svih proizvoda, marketinških kampanja i cjelokupne komunikacije prema potrošaču radimo potpuno samostalno i svakom mogućem detalju prodajem veliku pažnju, a odabir mirisa koje kupujemo od čuvenih francuskih parfumera za proizvode mi je posebna strast. Svaki dan jedan dio vremena odvojim i za digitalno planiranje i odabir vanjskih saradnika – influensera.

13:00 – 14:00

– Zajednički ručak, u našoj kantini, s bratom i kolegama iz marketinga i prodaje, gdje neobaveznim razgovorima i šalama presječemo radi dan.

15:00 – 16:00

– Za popodnevne sate obično ostavim Skype sastanke s našom Upravom u Grudama ili timom iz R&D s kojima prolazim kroz sve aktuelne i planiram buduće proizvode i projekte. Sudjelujem u razvoju apsolutno svakog proizvoda Violeta grupacije, radim na njemu od same ideje do finalnog proizvoda, te njegovog plasiranja na policu i marketinške strategije kroz život proizvoda.

Neopisivo lijep i ispunjavajući osjećaj je vidjeti svoj proizvod na polici i pratiti njegov uspjeh. Veliku pažnju pridajem zdravom načinu života bez plastike koji prenosim i na naše proizvode. Velike napore i finansijska sredstva ulažemo kako bi Violeta proizvodi bilo da su za kućanstvo, djecu ili odjeću bili zdravog po novom i organskog sastava i imali održivu priču. Posebno ponosna na zadnji proizvod za kojeg smo na ovogodišnjem Danu komunikacija dobili nagradu  IDEJA X, prestižno priznanje Dieleine awards 2020. – riječ je o toaletnom papiru Dual purpose koji je sačinjen od 100% recikliranog materijala i pakiran je u 100% recikliranu ambalažu koja se može koristiti kao vreća za smeće.

16:30

– Nezaobilazni store check u drogerijskim ili trgovačkim lancima polica je jedno  živo i veoma dinamično mjesto koje se svakodnevno mijenja i nadopunjuje. Mjesto na kojem pratim konkurenciju, trendove i navike potrošača. Ponekad satima posmatram ponašanje potrošača kako bi na što bolji način razumjela njihove potrebe, želje, zahtjeve i navike. To su sve veoma važni inputi za razvoj novih proizvodima kojima želimo u potpunosti ugoditi našim dragim potrošačima. Uvijek nastojimo biti drugačiji i pronaći ono nešto malo drugačije, posebno što drugi nemaju. Svoj posao obožavam i ne bih ga mijenjala ni za šta na svijetu; inspirativno, dinamično, zanimljivo, ispunjavajuće i svaki dan drugačije. Ponekad poželim da zauvijek traje moj radni dan.

17:30

– Dolazak kući, popodnevna kafa i odgovaranje na poruke iz Inboxa – naših Instagram profila. Odgovaram na veliki broj upita, te stvaram sadržaj i fotografije. Želim imati i svakodnevno održavati stvarnu vezu s potrošačima od kojih svakodnevno učim. Veoma često toliko uživam u njihovim porukama i zahvalama za proizvode da je to najveća moguća inspiracija i zadovoljstvo.

19:00

– Porodično druženje uz laganu večeru i prepričavanje dana je rezervirano za ovaj period. Nastojim svakodnevno, ako je moguće, barem kratko provesti u prirodi i svježem zraku. Šumu i prirodu  smatram najljepšim darom kojeg imamo, u kojem možemo pronaći odgovor na mnoga pitanja. Boravak u prirodi me najviše opušta i potreban mi je za punjenje baterija i dobar osjećaj. Djecu od malih nogu učim reciklaži, razvrstavanju otpada kojem predajem veliku pažnju –  kako kući, a tako i na radnom mjestu. U uredima zajednički provodimo inicijativu ZERO WASTE. Svaki mogući komadić plastike i papira se pravilno razdvaja i reciklira.

21:00

– Svi smo u pidžamama, a svakodnevni zahtjev moje djece je priča prije spavanja. Ali, svako večer ta priča mora biti originalna o ljudima koje oni poznaju i svaka  zamišljena anegdota se ne smije ponoviti, tako da mojoj kreativnosti nema kraja.