Relaksacija ne mora biti komplikovana i zahtjevna, dovoljno je samo da činite ono što volite, te da sami sebi budete na prvom mjestu, jer ako ste vi zadovoljni i opušteni, vaša okolina će biti još i više

  1. Radite nešto što volite

Kada uhvatite sebe kako ste preopterećeni kratkotrajnim ili dugotrajnim problemima i pitanjima o budućnosti, radite nešto što vas ispunjava, krenite u šetnju, slikajte, posadite cvijeće koje volite. Rad u bašti također smanjuje rizik od dijabetesa, kardiovaskularnih oboljenja i osteoporoze. Bitno je da radite nešto što se ponavlja i što vas angažuje mentalno, da ne razmišljate o svojim problemima.

  1. Zamislite sebe u opuštenom stanju

Maštanje, fantaziranje, zamišljanje, vizuelizacija (kako god hoćete) neke plaže na kojoj se sunčate ili poljane po kojoj šetate i mirišete cvijeće, sigurno će vas opustiti. Cilj je da preusmjerite svoje misli sa stresnog događaja na neke druge opuštajuće misli. Što više detalja, boja, mirisa, zvukova zamislite, to ćete se više opustiti i smiriti.

  1. Smijte se punim plućima

Smijeh će vas natjerati da dišete punim plućima što će opustiti vaše tijelo, ali i podstaknuti proizvodnju endorfina – hormona sreće koji će učiniti da se osjećate prijatno i rasterećeno.

  1. Kućni ljubimci protiv stresa

Neki ljudi su otkrili da ih kućni ljubimci mogu smiriti u svakom trenutku, neko čupavo kuče ili umiljata maca mogu biti odlični “borci protiv stresa”. Utvrđeno je i da maženje kuce ili mace smanjuje krvni pritisak i hormone stresa. Ako nemate volje za nešto čupavo, pomoći će i razgovor sa prijateljima o lijepim stvarima, što  takođe smanjuje stres.

  1. Slušajte muziku

Muzika može da umiri otkucaje srca, snizi pritisak, ali i da smiri dušu. Kada vidite da ste iznervirani, pustite neku smirujuću muziku i neka vas opuštajući ritmovi preplave. Istraživanja kažu da pola sata slušanja muzike koja vam odgovara može djelovati relaksirajuće na organizam. Muziku slušajte i dok obavljate rutinske aktivnosti, imat ćete više energije i volje za rad.

  1. Pravilno dišite

Opustite se, zatvorite oči i dišite duboko. Ruke stavite na stomak i i udahnite pet do deset puta. Ovo radite kad god osjetite napetost, bilo da ste u gradskom prevozu ili na radnom mjestu.

  1. Mirisni ormarić je nezaobilazan

Mirisi nam pomažu u opuštanju, te donose mir i sklad u naš dom. Ono što vam je potrebno su aromalampica, nekoliko vrsta eteričnih ulja i lučice. Držite se doze od 12 kapi eteričnog ulja koje nakapate na vodu u aromalampici i ne miješajte više od 3 različita ulja. Alfa i omega neka vam bude ulje lavande koje ima smirujuće, antistresno djelovanje i odlično se miješa s većinom ulja.

  1. Boje za opuštanje

Za bijeg od stresa, odlična je harmonična shema koju čine boje koje se nalaze jedna do druge na spektru boja, poput plave i zelene. Plava je vrlo umirujuća boja i povoljno utječe na uspavljivanje ljudi. Zelena ima smirujuće i opuštajuće djelovanje pa se preporučuje za prostorije koje su namijenjene za odmor.
Povezujući ove dvije nijanse stvarate mirnu i opuštajuću atmosferu, zato mačak u ruke i na posao!

  1. Biljke čine čuda

Pravilnim odabirom i postavljanjem biljaka pozivate u svoj dom i život sklad, mir i svježinu. Osim što vašem životnom prostoru daju kisik i odmaraju oči, prema istočnjačkom učenju one donose svježu, dobru energiju, te čiste ustajalu energiju doma. Nositelji i širitelji pozitivne atmosfere u domu su sve biljke mesnatih listova.

  1. Topla kupka

Topla kupka je definitivno nešto što će vas opustiti i napuniti energijom. Uz mirisne note i dosta mjehurića potpuno se možete izolirati iz vanjskog svijeta, a ako vam je draže te trenutke posvetiti čitanju onda odaberite neko relaksirajuće štivo ili pak, dragu mušku osobu!