Pojavom internet tehnologije došle su i brojne olakšice za sve, pa je tako teško zamisliti poslovanje bez korištenja internet aplikacija, koje osim što su korisne, često olakšavaju poslovne procese

Organizacija i produktivnost, u današnjim užurbanim vremenima, su visoko na ljestvici prioriteta, a olakšicu u svemu tome mogu nam donijeti brojne biznis aplikacije…

Evernote (popularna aplikacija za bilješke i zapisivanje misli u pokretu), Dropbox (predstavlja servis koji služi sinhronizaciji fajlova i foldera na svim vašim uređajima, Pocket ili Google Drive (služi za sinhronizaciju, dijeljenje i izmjenu ili izradu podataka) vjerovatno se već nalaze na vašem “pametnom telefonu“, ali ponuda je mnogo veća.

Od velikog broja aplikacija za iOS i Android izdvajamo nekoliko korisnih koje će vam sigurno olakšati radne zadatke, ali i svakodnevni život izvan vaših kancelarija.

 Sunrise Calendar

Jednostavna aplikacija za vođenje kalendara kompatibilna je s Google Calendarom, iCloudom i Exchangeom, a među ostalim omogućava i povezivanje s Facebookom, odnosno sinhroniziranje podataka o rođendanima prijatelja i događajima. Iako postoji veliki broj ”kalendarskih” aplikacija, Sunrise ima visoke ocjene korisnika i vrlo dobre recenzije, pa je možda vrijeme da ga i vi isprobate.

Slack

– Kreator Slacka je Stewart Butterfield, jedan od suosnivača Flickra. Poslovna platforma Slack grupira mrežnu komunikaciju uredskih timova na jednom mjestu te omogućavaju integraciju s nizom drugih alata (Google Drive, Dropbox, Trello…), dijeljenje datoteka, pretraživanje, kreiranje privatnih grupa i još mnogo toga.

 Todoist

– Multiplatformska aplikacija dolazi s brojnim opcijama za kreiranje lista obaveza, planiranje zadataka, kolaboraciju i sinhronizaciju, a koristi je više od 2 miliona ljudi. O Todoistu su pohvalno pisali i vodeći tehnološki mediji kao što su Mashable, TechCrunch i The Next Web, što bi trebala biti dovoljna preporuka da ga instalirate i na svoj uređaj.

 Microsoft OneNote

-Najjednostavnije rečeno, Microsoftov alat OneNote digitalna je sveska u koju možete upisati sve svoje obveze, planove, zadatke i misli, uz brojne opcije oblikovanja teksta i organizaciju bilješki. OneNote vam među ostalim omogućuje i stvaranje slikovnih te zvučnih bilješki, a za korištenje aplikacije potreban je besplatan Microsoftov račun.

Timeful

-Timeful je aplikacija koja na jednom mjestu okuplja sve što je važno za dobru organizaciju – raspored sastanaka, događaja i radnih zadataka, a ”sofisticirani algoritmi” će vam čak savjetovati kada je najbolje vrijeme da nešto napravite. Drugim riječima, Timeful ”uči” iz vaših navika i evidencija te vam u skladu s time daje prijedloge kako da organizirate svoj prenatrpani dan.

 EasilyDo

-EasilyDo predstavlja pravi mali džepni pomoćnik virtualni je asistent koji će organizirati vaš posao, ali i privatni život kako biste imali više vremena za sebe. Aplikacija će vam među ostalim objediniti dvostruke kontakte, skrenuti pažnju na neodgovorene e-mailove, podsjetiti na zakazane sastanke, davati obavijesti o saobraćaju i vremenskoj prognozi itd.

 30/30

– Evo jedne aplikacije za sve kojima ne leže rokovi ili često odugovlače s obvezama. Aplikacija 30/30 omogućava vam kreiranje liste zadataka koje morate obaviti i postavljanje brojača vremena za svaku aktivnost, odnosno u suštini pokazuje što sve trebate napraviti i koliko vremena vam je preostalo za svaki zadatak, što bi vas u konačnici trebalo potaknuti da se odgovornije uhvatite ukoštac sa svakodnevnim obvezama i manje gubite vrijeme.

 ANTR (slika top 10)

Prema izboru Enterpreneura, deset je aplikacija i alata koji će vam pomoći u poslovanju:

  1. Coshedule (lagani WordPress dodatak koji pruža jednostavna rješenja za uređivanje blogova, web stranica i općenito sadržaja);
  2. Optimizely (aplikacija koja omogućava da postavite određene rokove i vodite izvještaje);
  3. Intercom (ovim alatom možete pratiti aktivnosti korisnika koji koriste vaše online alate i aplikacije);
  4. Fuze (to je video i konferencijska video usluga koja omogućava korisnicima da za vrijeme poziva šalju poruke i datoteke);
  5. Mailbox (aplikacija je stvorena kako bi optimizirala e-mail opcije na mobitelima);
  6. Mynd (ova aplikacija vrlo je korisna jer će se “spojiti” s vašim trenutnim kalendarom, i upozoriti vas kada imate na rasporedu sastanak i sl.);
  7. ZenPayroll (ovom aplikacijom kontrolira se sistem plaćanja radnika, a sama aplikacija olakšava administrativno praćenje zaposlenika);
  8. IconFinder (aplikacija će vam pomoći da pronađete najbolje ikone za vaše aplikacije ili web-stranice);
  9. Canva (aplikacija koja stvara vrlo dobar grafički dizajn. Također, ona prati kompletan grafički dizajn vašeg računa, pa tako “layout” možete mijenjati prema vašoj volji);
  10. Buzzsumo (ova aplikacija analizira sadržaj, a ujedno je i alat koji istražuje koji je sadržaj najbolji za određenu svrhu).

 Benefiti mobilnih aplikacija u biznisu

Najviše svog vremena, moderan čovjek provodi koristeći mobilni telefon, tablet ili neki drugi oblik prenosivih digitalnih uređaja koje će mu omogućiti pristup informacijama u trenutku kada su mu one potrebne. Upravo iz tog razloga, korištenje mobilnih aplikacija su danas prekretnica na tržištu u gotovo svim oblastima biznisa. Mobilne aplikacije sa sobom nose velike benefite pomoću kojih možete lako pratiti vaše potrošače i što bolje im prezentirate, a kasnije i plasirate svoj proizvod.

  1. Izgrađuje lojalnost između potrošača i brenda;
  2. Pojačava ˝brand awareness˝;
  3. Povećava online prisutnost;
  4. Povećava pristupačnost prosječnom korisniku;
  5. Povećava mogućnost prisutnosti s više platforma što dovodi različite korisnike.