Predstavljamo Mercedes-Benz STARline tim

U 2020. godini kompanija STARline na novoj adresi u novom salonu

Mercedes-Benz STARline je ovlašteni Mercedes-Benz partner u Bosni i Hercegovini i ljubiteljima ovog brenda dugogodišnji pouzdan partner. STARline nudi cjelovitu prodajno-servisnu uslugu za putnički, transporterski, kamionski i autobuski program Mercedes-Benz vozila, a na tržištu je prepoznat i kao kompanija koja zapošljava kvalitetne i provjerene kadrove iz autoindustrije, te je orijentisan na stalnu edukaciju i usavršavanje zaposlenih.

Prema riječima generalnog direktora Mercedes-Benz STARline, Adisa Kepeša, tajna STARline uspjeha je jednostavna i krije se u timskom, predanom i kvalitetnom radu, te u ispunjenju visokih standarda u prodaji i postprodaji koji su u skladu s brendom Mercedes-Benz.

“U STARlineu kao ovlaštenom Mercedes-Benz partneru u BiH, poslovni procesi se svode na zadovoljstvo naših klijenata kroz pružanje usluge kakvu i zaslužuju, jer koriste premium brend, a to je moguće zahvaljujući kvalitetnom i obučenom STARline kadru“, ističe Kepeš, dodajući da svoj tim i sebe smatra istinskim sretnicima, jer imaju priliku dublje upoznati i živjeti brend Mercedes-Benz.

Tim STARline čine iskusni profesionalci iz auto-industrije, koji su spremni odgovoriti na izazove lokalnog tržišta, ali i prilagoditi se tehnološkim promjenama u ovoj industriji. Aldina Hadžić je nova izvršna direktorica / MB Cars, kompanije STARline, a u radu za Mercedes-Benz ističe sljedeće: “Kada radite za ovakav brend, postoji standard i struktura rada kao i procesi kojima se prilagođavate. Kvalitetniji i savremeniji pristup kupcu i kvaliteta novoizlazećih modela kao i povjerenje i lojalnost klijenta su zasigurno kanali kojima će se Merceds-Benz održati kao vodeći lider premium segmenta u autoindustriji“.

Kompanija Daimler AG kontinuirano radi na inovacijama i asistencijama koje olakšavaju vožnju i čine je udobnijom i sigurnijom. Najnovija tehnologija i novosti uključuju asistenciju prilikom parkiranja – Inteligent Park Pilot, te Inteligentni enterijer – 3D Cockipt Display i 4D sistem zvuka.

S Aldinom Hadžić smo razgovarali i o razvoju tehnologije i pritisku na proizvođače automobila koji se trude da u što većoj mjeri odgovore na sve kompleksnije zahtjeve i potrebe klijenata.

Tehnologija neprestano napreduje, generacije i zahtjevi se mijenjaju pa samim tim i procesi prodaje kao i pristup klijentima se prilagođava modernijim modusima. Digitalizacija procesa je budućnost, klijenti i njihove želje su drugačiji, a za maloprodaju to znači suočavanje s novim izazovima i prilagođavanje novim strategijama tržišta“, izjavila je Hadžić.

U narednoj godini očekujemo dolazak najmanjeg SUV modela, novog GLA, atraktivnog GLE Coupe modela na tržište Bosne i Hercegodine, dok će svjetske premijere imati facelift E-Klase, ali i novi model S-Klase, neprikosnoven simbol stila i prestiža.

I zaista, mnogi će za Mercedes-Benz reći da je to najuspješniji brend na svijetu s lojalnim klijentima, a to nije samo zbog kvaliteta vozila, već i zbog cjelokupne usluge koju pruža klijentu.

“Kupci Mercedesa su vjerni brendu, koji vodi računa o svakom detalju, svakoj sitnici, jer voziti Mercedes-Benz je nešto posebno. Sam naziv brenda postao je sinonim za luksuz i eleganciju. Divljenje. Moć“, kazao je Jasmin Kulić, direktor postprodaje / MB Aftersales, u kompaniji STARline. Iz ovog odjela poručuju da klijenti brenda Mercedes-Benz ne kupuju samo vozilo i izgled vozila, već i niz drugih servisnih paketa i usluga koji služe kao podrška i potpora.

U slučaju nezgode na putu, klijentu se pruža brza asistencija, počevši od prijema prvog poziva preko centra za pozive Servisa24h i organizacije usluge šlep službe, organizacije  zamjenskog vozila u slučaju potrebe i popravke vozila prema zahtjevima proizvođača i s originalnim Mercedes-Benz rezervnim dijelovima. U situaciji da putničko vozilo posjeduje važeću Mobilo garanciju mobilnosti, u slučaju havarije pri prometnoj nezgodi, osiguran je besplatan prijevoz do najbližeg ovlaštenog Mercedes-Benz servisa, a s uslugom Mobilo osiguravaju putnicima da na bilo koji način stignu do odredišta, pa čak i obezbijediti i preuzeti troškove za zamjensko vozilo dok traje popravka. Kao alternativu za zamjensko vozilo, Mercedes-Benz preuzima troškove putovanja avionom ili vozom kako bi putnici nastavili putovanje ili se vratili kući.

Pitali smo i ko su klijenti kompanije STARline u BiH i šta je najčešće presudno za njihovu odluku o kupovini vozila brenda Mercedes. “Postoje kupci koji bi gotovo po svaku cijenu vozili Mercedes-Benz vozilo, iz više razloga, a jedan od glavnih je što “srebrena zvijezda” daje nešto što u društvu osigurava poseban status, nešto što ima tradiciju, nešto u čije kvalitete se ne sumnja“, naveo je Kulić.

U kategoriji komercijalnih vozila najpopularniji modeli su Sprinter i Actros, svaki u svojoj kategoriji. Kupci lakih komercijalnih vozila pri kupovini se najčešće odlučuju za Sprinter, jer ono predstavlja inovativno, učinkovito i pouzdano rješenje mobilnosti koje će unaprijediti svako preduzeće, dok u segmentu teretnih vozila, najprodavaniji model Mercedes-Benz je Actros koji je nosilac nagrade International Truck of the Year 2019.

Sa Zoranom Paripovićem, direktorom prodaje Mercedes-Benz komercijalnih vozila / MB Comercials Vehicles, razgovorali smo upravo o modelu Mercedes-Benz Actros za koji kaže da je od svog pojavljivanja 1996. godine pa do danas bio apsolutna tehnološka perjanica, revolucionaran proizvod koji pomjera granice, nešto što je drugima bilo zvijezda vodilja. “Krunu nosi kralj, a Mercedes-Benz Actros je to u svakom slučaju. Ovo je peta generacija Actrosa i svaka generacija je proglašavana kamionom godine u svijetu. U odnosu na dosadašnji model, Actros 5 troši do 5% manje goriva. Ovo je prvi kamion u svijetu koji je odbacio retrovizore. Sistem Mirror Cam projicira pogled unatrag na monitore u kabini, te u saradnji s vanjskim kamerama značajno poboljšava vidljivost za vozača i smanjuje rizik od nesreća“, ističe Paripović.