Adis Bunjo, direktor firme Triab, koja predstavlja dio Bunjo grupacije, ekipu Ladies In magazina ugostio je u svojoj kompaniji. Komunikativnost, uspjeh, svestranost, šarmantnost, sve su ovo odlike koje su bile ključne da bi ovaj mladi biznismen bio naš odabir za novembarskog In muškarca

Piše: Indira Delić, foto: Edvin Kalić

Adis Bunjo, uspješni bh. biznismen, na čelu je automobilske kuće Triab, koja je ovlašteni trgovac i serviser putničkih, motornih vozila marke Škoda, a nalazi se u sastavu Bunjo grupacije. Ova kompanija gaji tridesetogodišnju tradiciju, koju su Adisov djed Mehmed i otac Enes iznijeli na svojim leđima.

Desetogodišnji multibrending

Adis je predan i odgovoran kada je riječ o poslu. Pored školovanja u našem glavnom gradu, znanje je nadogradio i u Londonu. No, ipak u inostranstvu nije ostao, već je naučeno i stečeno odlučio primijeniti u porodičnoj firmi.

– Da bi se ostvario bilo kakav uspjeh potrebno je dosta rada i truda, bez toga ne možemo nigdje. Istakao bih važnost obrazovanja. Kakve god da su naše škole, one su pune znanja. Mislim da se mladi trebaju fokusirati na zadani cilj. Ništa ne trebaju prepuštati slučaju – kaže Adis Bunjo, koji, počevši razgovor o svom radnom danu nesebično ističe angažman lične asistentice Amre Husić, kreatorice njegove dnevne agende.

Amra je sjajna uposlenica. Svakog dana, kada dođem na posao, ona mi napravi redoslijed. Ujutro me zatrpa s terminima brojnih sastanaka i obaveza predviđenih za taj dan. Svakodnevno me očekuju i brojni radni kolegiji s drugim kolegama iz kompanije.

Bunjo grupacija utemeljena je na ljubavi, radu, borbi i trudu. Do 2012. godine postojala je kao Bunjo d.o.o., firma koja je radila zastupanje, odnosno, uvoz vozila za Renault i Daciju, da bi se kasnije njen asortiman proširio. Uposlenici godinama teže ka konstantnom povećanju kvaliteta, usavršavanju i vrijednosti pružanja usluga.

– Godine 2006. počeo sam raditi kao prodavač u automobilskoj industriji. Na toj poziciji bio sam sve do 2009. godine, nakon čega sam obnašao ulogu direktora marketinga. Godine 2012., u jeku najveće krize, napravili smo veliku reorganizaciju nazvanu desetogodišnjim multibrendom. Odlučili smo zastupati mnogo više automobilskih marki. Možda je to tada izgledalo kao veliki zalogaj, s obzirom na to da smo usred krize počeli s promjenama, ali bez obzira na sve osjetili smo da je to dobra prilika. U tom periodu dosta drugih firmi, koje su bile zadužene, gubile su svoje brendove, pa smo tada dobili: Škodu, Fiata, Alfu Romeo, Piaggio grupaciju – motocikle. Otvorili smo naš privatni rent-a-car i dvije lakirnice, te jednu novu firmu na koju sam veoma ponosan – ona se zove YES car i bavi se uvozom, prodajom i servisiranjem rabljenih vozila za prodaju. Ove godine Bunjo grupacija za nju je dobila nagradu. Sretan sam što YES car, pored Sarajeva, možete pronaći i kod naših prijatelja i partnera: Auto Centar Beganović – Zenica, Remx – Živinice, Zeta auto – Podgorica i YES car – Beograd.

 Električni automobili

Naš sagovornik tvrdi da se automobilska industrija u potpunosti mijenja, krećući se ka elektromobilnosti.

I nedavna edukacija koja se ticala Škode u Valenciji, u Volkswagen grupaciji, ukazala je na realnu činjenicu da ćemo u sljedećih 10 godina voziti električne automobile. Budućnost će doći s novim detaljima, koji će se svima nama činiti čudnim. Koristit ćemo autoimune automobile. Naprimjer, ukucate destinaciju i on će vas tamo voziti. Ti automobili će biti specifični, jer ćete sve moći dokupiti. Kupite vozilo sa 120 konjskih snaga, a za šest mjeseci ćete moći dokupiti da on ima 200 konjskih snaga, ili da imate klimu šest mjeseci…

Adis kaže da je uočio razliku između muških i ženskih klijenata. Muškarci su striktniji prilikom odabira brenda i razmatranja potrošnje, dok su žene suptilnije. Među omiljenim automobilima u salonima Bunjo grupacije damama se još uvijek najviše dopada Fiat 500 zbog svevremenskog izgleda i neprikosnovene tradicije.

No, nažalost, u BiH za kvalitetnu vožnju još uvijek nisu isključivo presudni dobri vozači i automobili. Veliki problem su i dalje ceste i putevi, što otežava vožnju.

Mi smo mala država, ali dobar autoput je osnova za njeno uvezivanje. Nažalost, svjesni smo političke situacije, dok se dogovore naše strukture, mislim da će automobili i letjeti.

Nova ljubav

Iskrenost i upornost su dvije osobine koje Adis posebno cijeni kod svojih uposlenika.

– Mislim da je najbitnija stvar u kompaniji da se svaki uposlenik osjeća kao dio porodice, da nema pritiska, da sve kolege doživljava kao članove porodice – samo tada može dati najbolje od sebe. Ako čovjek želi nešto postići u životu, mora imati cilj i biti uporan – rekao je Adis i dodao da je u poslu najproduktivniji u kasnim večernjim satima.

 – Iskreno, najviše se poslu posvećujem iza ponoći. Svi moji saradnici se znaju začuditi kada dobiju mail u pola jedan, ili pola dva iza ponoći. No, meni je neophodan mir kako bih bio kreativan i produktivan.

Prije godinu Adis je okončao brak. No, u ljubav nije prestao vjerovati. Ne krije da bi u budućnosti pored sebe volio imati uspješnu i obrazovanu damu, koja dijeli njegovo shvatanje i uređenje života.

– Moj najveći životni neuspjeh je razvod. Sve vrijeme sam gledao roditelje koji imaju savršen brak i želio da i moj bude takav. Mislio sam da se svi ljudi razumiju kada potpišu sklapanje braka i da nema povratka – govori Adis, koji se raduje novim poslovnim poduhvatima Bunjo grupacije. Otkrio nam je i o čemu se radi.

– Uskoro ćemo otvoriti i naš peti autocentar u Sarajevu, koji će biti i najveći autocentar za rabljena vozila. Uz njega će biti i dostupni lakirnica, servis, usluga prodaje, registriranje automobila i rent-a-cara. Sve usluge će biti na jednom mjestu. Neophodno je da klijent samo dođe, a ostalo rješavamo mi.

Sin Ali mi je promijenio život

– Prekretnica u mom životu desila se prije četiri godine rođenjem sina Alija. Dječak u meni postao je čovjek, jer sam dobio nekoga koga volim više od sebe. Počeo sam se mijenjati pronašavši uzor u poslaniku Muhamedu a.s. Posvetio sam se vjeri i otišao na hadž. U duhu vjere želim odgojiti sina, koji je počeo pohađati mektebsku nastavu. Vrijedan je i već također uči engleski jezik.