#givingisthenewblack: 5% od ukupnog prometa na dan 29.11. dm i kupci će donirati narodnim kuhinjama u BiH.

„Ove godine odlučili smo 5% prometa ostvarenog na Giving Friday, zahvaljujući našim kupcima, donirati za pripremanje obroka korisnicima narodnih kuhinja. Pod motom #givingisthenewblack želimo ovom danu dati novi smisao i poručiti kako kupovina može imati i svoju humanu stranu te da zajedno možemo činiti dobre stvari za našu zajednicu“ – izjavila je Admira Isaković, članica Uprave dm-a.

U samu realizaciju donacije tj. pripremu i posluživanje obroka koje će dm donacijom podržati, bit će uključeni i dm zaposlenici kroz društveno odgovorni rad. „Naši zaposlenici rado se odazivaju na društveno odgovorne aktivnosti za koje mogu iskoristiti jedan radni dan koji će im biti u potpunosti plaćen kao da su zapravo na poslu. Vjerujem da će se i na ovu aktivnost odazvati veliki broj dm-ovaca.“ – dodala je Isaković.

Obroci će biti donirani narodnim kuhinjama širom Bosne i Hercegovine tokom decembra ove godine.