Avon u saradnji sa kompanijom BH Telecom, predstavlja novu kampanju za podizanje svijesti o karcinomu dojke #čekiraj

Nastavljajući dugogodišnji poziv #budizdrava svim ženama, Avon ove godine donosi novu kampanju za borbu protiv karcinoma dojke pod nazivom #čekiraj koja će na jednostavan način podsjetiti žene na važnost redovnih samopregleda.

cekiraj.ba je interaktivna web stranica koju otvarate na svom mobilnom telefonu, a  vodi vas kroz tri jednostavna koraka kojima se simuliraju osnovni pokreti za samopregled grudi

Nakon pravilno pređenih koraka možete doći i do stranice www.budizdrava.com i svih potrebnih informacija o raku dojke i podršci, a koja je dio dugogodišnje suradnje s udruženjem “Novi pogled!”.Na jednom mjestu su objedinjeni svi bitni podaci o samopregledu i pregledima te se pomoću posebne aplikacije svakoj ženi šalje individualizirani podsjetnik za obavljanje pregleda.

Iako u Bosni i Hercegovini ne postoji zvanični registar ove bolesti, informacije kojima raspolažemo pokazuju da godišnje više od 1500 žena oboli od karcinoma dojke a smrtnost je i dalje visoka jer svake godine od ove bolesti umre oko 500 žena.

Karcinom dojke je bolest koja je izlječiva u više od 90% slučajeva ako se otkrije na vrijeme. U ovom brzom načinu života kojim svi danas živimo, željeli smo se ženama obratiti na moderan, efikasan i zabavan način. Svako od nas dnevno dodirne ekran svog mobilnog telefona barem 3000 puta, zato vas mi želimo podsjetiti da 3 jednostavna pokreta koji mogu da vam pomognu da održite svoje zdravlje. Kliknite na cekiraj.ba na svom mobitelu jer samo zbog vas smo pojednostavnili i izdvojili 3 osnova koraka samopregleda dojki. Interaktivno, pokretima prstiju, ne samo da učimo nego i da se podsjetimo za buduće redovne samopreglede. Pozivam sve žene da konačno sebe stave na prvo mjesto i stvore to potrebno vrijeme kako bi obavile pregled. Ako ne zbog sebe, onda zbog svojih najmilijih, koji ih trebaju zdrave.“ rekla je Šejla Korjenić PR specijalista kompanije Avon u Bosni i Hercegovini.

U ovoj interesantnoj kampanji partner kompanije Avon je i BH Telecom, koji kao  društveno odgovorna kompanija već godinama podržava brojne projekte koji imaju za cilj dizanje svijesti o ovoj bolesti koja sve više pogađa žene širom svijeta.

U mnogim zemljama se oktobar obilježava kao mjesec borbe protiv karcinoma dojke kako bi se skrenula pažnja o njegovoj rasprostranjenosti te podigla svijest o značaju prevencije i ranog otkrivanja. BH Telecom je rado dio još jedne društveno odgovorne kampanje koja pripadnicama ženske populacije omogućava da se na jednostavan način upoznaju sa osnovnim pokretima samopregleda kao značajnog koraka u ranom otkrivanju promjena. Link cekiraj.ba je potrebno otvoriti putem mobilnog telefona kako bi se prikazao pravilno i kako bi se mogla provesti sva 3 koraka samopregleda. Napominjemo da kampanja #čekiraj nije usmjerena samo na žene kao skupinu izloženu ovoj bolesti, nego i na muške članove porodice koji link aplikacije mogu podijeliti sa svojim majkama, suprugama, kćerkama, sestrama i prijateljicama i na taj način im poručiti da im je njihovo zdravlje važno”, istaknula je Hidajeta Čomor, stručni saradnik za korporativne komunikacije BH Telecoma.

Zahvaljujući našem partneru kompaniji BH Telecom vjerujemo da ćemo doći do još većeg broja ljudi i potaknuti ih da podijele link na cekiraj.ba kako bi što veći broj žena u našoj zemlji došao do potrebnih informacija o samopregledu. I zato smo im jako zahvalni.” ističe za kraj Korjenić.

Čekirajte i vi, posjetite cekiraj.ba na svom mobilnom telefonu.

Pozivamo vas da postanete dio humanitarne #čekiraj mreže: na svom mobitelu podijelite cekiraj.ba web link sa svima koje volite i pozovite sve svoje prijateljice da nauče ova 3 osnovna koraka, podsjetite ih da misle na svoje zdravlje.

Ne čekaj. #čekiraj