Prema TechCrunch, utjecajnoj tehnološkoj publikaciji, Facebook uvodi nova testiranja kako bi sakrio informacije o broju lajkova korisnika na svojim platformama. To znači da će sam autor objave i dalje moći vidjeti broj „lajkova“, ali bit će nedostupan svima ostalima pa i njegovim pratiteljima. Prva testiranja novog algoritma započela su 27. septembra u Australiji.

Sjećate se kako je Instagram napravio isti korak početkom godine? Čini se da je Mark Zuckerberg na istom putu u odnosu na svoju drugu društvenu mrežu. Službeni razlog je psihologija i zdravlje. Mnogi su korisnici zavidni ako neko drugi zaradi više lajkova nego oni. Ili osjećaju neugodnost ako ne dobiju dovoljno virtualne podrške, piše Elle. hr.

“Mi pokrećemo ograničeni test u kojem broj lajkova i pregleda jednog videa postaje privatan na Facebooku. Proučit ćemo detaljno povratne informacije kako bismo shvatili kako će ova promjena utjecati na korisničko iskustvo “, navodi se u službenom saopštenju.
Šta vi mislite? Trebamo li odustati od lajkova?