“Mislim da bi se ljudi prijatnije osjećali, pa i bolje funkcionirali u onome u čemu se osjećaju prijatno. Naravno ovo osjećali prijatno ne znači da možete doći u japankama i pidžami na posao, ali ljudi trebaju shvatiti da se mogu igrati s bojama i materijalima, a opet ispoštovati poziciju na kojoj se nalaze, objekat u koji dolaze, te saradnike i kolege”

Piše: Indira Delić

Stiliziranje, dizajniranje i modeling poslovi su kojim se bavi talentirana Stankica Stojanović iz Banje Luke. Njene savjete, kada je stil u pitanju, poštuje i sluša veliki broj ljudi, kako onih iz javnog života, tako i onih koji žele izgledati dobro.

Smjelost i autentičnost

Stankica, veoma skromno, na početku našeg razgovora govori da su njen talenat spoznali prvo bliski prijatelji, koji su joj najveća podrška.

Znam samo da svaku boju, oblik, kombinaciju vidim drugačije od onoga kako mislim da drugi vide, mislim, jer ne znam zasigurno, kako bih i mogla da znam? Smatram da je smjelost mog karaktera bila presudni faktor. Tačnije, smjelost i autentičnost. Zauvijek ću se sjećati rečenice profesora matematike koji je rekao: “Niko nije rođen za nešto, sve se da naučiti”. Tako je i sa stilom i osjećajem za modu, pogotovo u današnje vrijeme s tolikom dostupnošću interneta. Milenijalsi su još jednom pobijedili. Nekada smo modne revije morali gledati na Fashion TV-u, a danas ih možete pratiti live na njihovim stranicama. I hvala Bogu na Instagramu, gdje možemo uvijek vidjeti šta nose trendi ljudi i poznate ličnosti, kojima je visoka moda više dostupna – počinje priču Stankica.

Naša sagovornica kaže da se moda u posljednjih nekoliko godina toliko promijenila da je sada sve moguće nositi. Sve je spojivo i rijetko kada se može napraviti greška.

– Prema mom mišljenju, treba biti svoj, jedinstven i drugačiji. Važno je također ne nositi fejk stvari, jer ako voliš modu i određene brendove to što nosiš kopiju nečega znači da ne poštuješ sebe i ne cijeniš nečiji rad. Uvijek sam govorila da je najbitniji dio stila i dobrog outfita samopouzdanje. Ono je uvijek u trendu, nebitno koja je sezona u pitanju – istakla je Stankica.

 Crna haljina kao spas

Ova dama sarađivala je s brojnim poznatim ličnostima. Stilizirala ih je za muzičke spotove, reklame i filmove. Posebno je ponosna na saradnju s Nikolom Kojom i Srđanom Todorovićem.

– Ima nekoliko dama čiji mi se stil oblačenja dopada, ali bih izdvojila Leandru Medinu. Ona je blogerica, autorica i veoma duhovita osoba koja se s modom igra i spajanje nespojivog diže na viši nivo. Sjećam se klipa gdje u svijetlo plavoj bluzi sa zvono rukavima, koji kreću od ramena, prolazi kroz Central park i pita muškarce šta misle o njenom outfitu i bi li bili s djevojkom koja je tako obučena. Muškarci kao muškarci, daju joj komplimente da izgleda kao slijepi miš ili kao čarobnjak, da skriva svoje tijelo i svoje adute na šta je ona uvijek imala savršeno duhovite i pametne odgovore.

U mnogim kompanijama dress code je veoma važna stavka. Činjenica da je prvi dojam bitan, te da su zaposlenici u većini slučajeva hodajuće reklame kompanije u kojoj rade, Stankica je mišljenja da se treba ukinuti korporativni dress code.

– Nečiji rad, efikasnost i motiviranost ne čine odijela i kravate. Mislim da bi se ljudi prijatnije osjećali, pa i bolje funkcionirali u onome u čemu se osjećaju prijatno. Naravno ovo osjećali prijatno ne znači da možete doći u japankama i pidžami na posao, ali ljudi trebaju shvatiti da se mogu igrati s bojama i materijalima, a opet ispoštovati poziciju na kojoj se nalaze, objekat u koji dolaze, te saradnike i kolege.

Crna haljina ju je spasila više puta, tako da je i Stankica veliki poštovalac definicije svevremenske dive Coco Chanel. Pored stiliziranja, odlučila je okušati se i u dizajnerskim vodama, a prva kolekcija uskoro treba ugledati svjetlo dana.

– Malu crnu haljinu u svim oblicima imam, što znači da sam, kad je haljina u pitanju, najčešće u crnoj boji, a prilika diktira koji kroj ću izabrati. Krajem prošle godine sam jednu večer spontano završila u kinu s najboljim prijateljem. Prikazivao se film A Simple Favor s odličnom Blake Lively u kojem ona tumači jedan snažan, slojevit i mističan karakter, koji je fenomenalno stiliziran između ostalog i u nekoliko ženskih odijela. Od tog momenta ideja o modernim i zavodljivim ženskim odijelima mi nije izbijala iz glave, pa je narednih nekoliko mjeseci bio period razvijanja i sakupljanja ideja za realiziranje. Uz to sve, moje menadžersko iskustvo u kompaniji Granoff, gdje dolazim u dodir s muškom garderobom, odijelima, poslužilo mi je kao dodatni nepresušni izvor ideja.

 Neiscrpna fontana ideja

Na pitanje šta je čini drugačijom od ostalih, Stankica kaže da većina ljudi na ovakvo pitanje odgovori isto, jer smatra da je to drugačije nešto posebno, da uz riječ drugačije mora stajati mnogo stranih i nepoznatih riječi, a, ustvari, dovoljno je da si u skladu sa svojim mislima, svojim djelima i naravno posljedicama istih.

– Sve što me okružuje stvara mi inspiraciju, porodica, prijatelji, prolaznici. U svemu vidim dio nečega što može da se iskoristi i iz čega može nešto da proizađe. I ovaj moj mozak je neiscrpna fontana ideja – završava ona.

Pretvaranje ormara u bajke

Stankica i njen tim u radionici pripremaju brojna iznenađenja. Odlučili su poštovaoce svog rada obradovati novim projektom. Odlutati u svijet mašte i fantazije, te kreativnošću napraviti nešto drugačije na našoj modnoj sceni. Uskoro će plasirati prvu kolekciju ženskih odijela pod nazivom “Stankica koja je vikala Vuk”, što je ujedno i poigravanje s nazivom poznate bajke, dok brend nosi naziv “Stankica Suits”.

Dječak koji je vikao Vuk prva je bajka koju polako pretvaramo u stvarnost. Čeka nas još mnogo takvih priča koje treba realizirati, ali uz pomoć kreativnih ljudi poput Vuka, Maje, Dimitrija i Sare sve je moguće. Pokušat ćemo da vaše ormare i ladice za nakit pretvorimo u bajku.