The new L'Interdit by Givenchy

U 1957. Hubert de Givenchy je ovo pretvorio u miris, originalno namijenjen njegovoj vjernoj prijateljici Audrey Hepburn. U 2018., kuća je započela novo poglavlje tako što je kreirala snažan i nezaboravan Eau de Parfum.

Danas, avantura se nastavlja sa L'Interdit Eau de Toilette, koji je jednako dinamičan i oslobađajući kao Eau de Parfum. Ušli smo u zonu zabranjenog ostavljajući uzbudljivi odjek. Uzbuđenju je dat način da se još više uzdigne. Dok Eau de parfum vas poziva da prekršite pravila, Eau de Toilette oslobađa dašak svježeg zraka i ističe mračnu stranu žene koja ne opravdava svoje postupke.

Kreiran od strane trojca majstora parfumera, Dominique Ropiona, Anne Flipo i Fanny Bal, L'Interdit Eau de Toilette je intenzivan i prozračan miris koji izaziva osjećaj jeze od uzbuđenja. Laganija verzija, novi miris koji otkriva prozračan cvijet maka sa tamnom jezgrom koja uznemiruje ovu kompoziciju.

Ovaj cvijet donosi floralnu blistavost opojnom bijelom buketu (cvijet naranče – tuberoza) i miješa ih sa crnim dubinama vetivera i akorda pačulija.

Odavajući počast originalu iz 1957. L'interdit Eau de Toilete bočica kombinira bezvremenost i modernost. Zaobljeni uglovi isklesani od kockaste baze uveličavaju njene čiste i nježne linije. Elegancija bazirana na snazi i razumijevanju, sa transparentnim efektom koji otkriva blistave nijanse nude boje mirisa. Siva satenska mašna opletena oko vrata, zapečaćena je sa amblemom Kuće, srebreni 4Glogo,dočaravajublistavostisvježinuovetoaletnevode.

Uglađena bijela kutija je ukrašena sa bakreno zlatnim logom. Kada se otvori otkriva iznenadjujući i neuobičajenu boju, odvažnugrimizno crvenu koja nosi potpis Gospodinade Givenchyja.

Lice L'Interdita, Rooney Mara vas poziva da prekršite pravila i doživite uzbudljivost slobode. Odvažna u svojim kinematografskim izborima, ova talentirana glumica je oduvijek pomicala granice ističući se u svojim brojnim izvedbama, od umjetničkih filmova do Hollywoodskih blockbustera.

U reklami koja je  kreirana od strane Todda Haynesa, Rooney Mara prelazi granicu zabranjenog graciozno i drsko. Obučena u Givenchy Haute Couture haljinu sa crnom čipkom, u kontrastu sa podzemnim svijetom metroa u Parizu, ona se pojavljuje u zoru, ushićena i  opijena  još svježom uspomenom prethodne noći. Vizual kampanje kreiran od strane Davida Simsa, bilježi samopouzdanje i blistavost ove očaravajuće glumice.