Dinja je namirnica koja se ubraja u povrće, ali mnogi ju smatraju voćem.
Unutrašnji, jestivi dio najčešće je narandžaste ili svijetlozelene boje, a šupljina je ispunjena sjemenkama. Dinja pomaže u reguliranju pritiska, mršavljenju i ublažava nadutost te je dobar izvor fosfora, kalcija, kalija, magnezija i vitamina.

Zahvaljujući visokom sadržaju vode i niskom sadržaju šećera, idealno je ljetno osvježenje. Dinja sadrži snažne antioksidanse, vitamin C i beta-karotene koji pomažu u očuvanju kože i nastanku preplanulog tena u ljetnim mjesecima. S obzirom na to da 90-95% njezinog sastava čini voda, idealna je namirnica za hidrataciju tijekom vrućih ljetnih dana. Iako se za konzumaciju preferira sočno meso dinje, sjemenke su također jestive, sadrže proteine, vlakna i omega-3 masne kiseline u obliku alfa-linolenske kiseline.

Dinja sadrži nutrijente važne za zdravlje očiju – beta karoten, iz kojeg se oslobađa vitamin A, vitamin C, lutein i zeaksantin. Karotenoidi usporavaju destruktivni proces u retini i retinalnom pigmentu koji vodi do makularne degeneracije, a zeaksantin je važan karotenoid koji se apsorbira u retinu oka gdje djeluje antioksidativno i kao UV zaštita, piše wall.hr

Dinja je bogata kalijem koji je potreban za reguliranje ravnoteže vode, kiselo-bazne ravnoteže i neuromuskularne funkcije. Također, kalij igra važnu ulogu u prijenosu električnih impulsa do srca. Kolin je važan nutrijent u dinji koji pomaže boljem snu, učenju i memoriji, a zbog obilja vlakana i vode koji se nalaze u njoj, dinja,prevenira zatvor i pomaže u regulaciji probave, zdravlju probavnog trakta i izbacivanju toksina iz crijeva.