Biti u dobroj formi cilj je kojem svi težimo, a vježbanje bi prvenstveno svima trebalo biti primarna potreba zbog zdravlja. Priuštite svom tijelu dovoljno sna i pomno birajte namirnice koje tijelu daju potrebnu energiju i hidrataciju. Ukoliko se još uvijek niste odlučili za pokret, donosimo vam nekoliko savjeta kako tokom ljeta (p)ostati fit

Priredila: Ilma Jakubović

Satom hoda potrošite oko 400 kalorija

Voda će vas hidratizirati i osigurati optimalnu aktivnost organizma

Vježbajte

Izgrađujući mišiće kroz trening nećete samo povećati snagu i učvrstiti i oblikovati tijelo, nego ćete i ubrzati metabolizam, jer izgrađeni mišići troše više kalorija čak i u stanju mirovanja. Kardio treninzi poboljšavaju cirkulaciju i izdržljivost, te pozitivno utječu na razvoj funkcionalnih sposobnosti – kardiovaskularnih i respiratornih. Najteže se početi baviti tjelesnom aktivnošću, stoga trčanje i trbušnjake možete zamijeniti yogom koja harmonizira tijelo, psihu i dušu. Ono što je najvažnije osjećat ćete se dobro i biti raspoloženiji.

Šetajte

Hodanje je jedna od najboljih vježbi za gubitak kilograma, nije naporna i možete joj se posvetiti svakog dana. Satom hoda potrošite oko 400 kalorija. Redovna šetnja poboljšava psiho-fizičko stanje, jača svaki mišić u tijelu, a pri tom ne izaziva dodatno opterećenje. Osim toga, nakon šetnje, tijelo počinje s lučenjem serotonina i endorfina, hormona sreće, te tako vam u velikoj mjeri umanjuje stres. Prošetajte do posla, parkirajte se malo dalje od mjesta gdje radite, penjite se stepenicama umjesto da koristite lift – mogućnosti je mnogo!

Hranite se zdravo

Izbalansirajte ishranu kroz češće i manje obroke, jer tako metabolizam ubrzano radi i brže troši unesene kalorije. Prvenstveno bi vaša ishrana trebala sadržavati širok spektar različitog voća i povrća koji su, prije svega, zdrave namirnice i osiguravaju unos hranjive materije u tijelo. Također sadrže manje kalorija i daju osjećaj sitosti.

Pijte mnogo tekućine

Tokom dana popijte najmanje osam čaša vode u pravilnim razmacima i ne čekajte žeđ, jer je ona znak da ste već dehidrirani. Voda će vas hidratizirati i osigurati optimalnu aktivnost organizma. Prilikom vježbanja, znojenjem se iz tijela izlučuju minerali i njih je potrebno nadoknaditi tokom trajanja aktivnosti, stoga neka vam bočica vode uvijek bude pri ruci. Stiže nam ljeto i visoke temperature zbog kojih se više znojite i tako brže trošite tekućinu iz svoga tijela.

Spavajte dovoljno

Tijelu treba odmor za regeneraciju, a preporučljivo je osam sati sna. Plava svjetlost, koju isijavaju električni uređaji, može narušiti san i dovesti vas u situaciju da provedete sate pregledajući društvene mreže. TV pokušajte izbaciti iz spavaće sobe. Spavanje i uživanje u opuštanju učinit će vas zadovoljnijom osobom, a tako ćete napokon uspjeti spavati tih čarobnih osam sati koji se ponekad čine nedostižnim.