Bilo da ste vegetarijanac, peskatarijanac, ili se uopše ne možete odlučiti na bilo koji određeni plan prehrane, možete obogatiti svoju prehranu hranom koja radi za vas. Znamo da hrana koja sagorijeva masti zvuči previše dobro da bi bila istinita. I, dok stručnjaci imaju suprotna mišljenja o tome može li jedna vrsta hrane sama sagorijevati masti, svi se slažu da možete vidjeti rezultate uključivanjem hrane u vaš dnevni jelovnik koja ubrzava metabolizam, poboljšava probavu i pomaže vam da osjećate sitost.

 U nastavku potražite ukusne namirnice koje će oplemeniti vaš jelovnik, a u isto će vrijeme biti odličan saveznik za vaše zdravlje i vitku liniju.

HRANA BOGATA PROBIOTICIMA

Ako se još niste odlučili na kombuchu, možda ipak možete probiotičkom čaju dati još jedan pokušaj, makar samo zbog potencijala za sagorijevanje masti. Probiotici u fermentiranoj hrani, kao što su kimchi i nezaslađeni kefir ili jogurt, olakšavaju sposobnost probavnog sistema da bolje razgrade hranu, što znači da dobivate više hranjivih tvari iz druge hrane koju jedete, a što dovodi do bolje sitosti.

LOSOS

Kao što zvuči kontradiktorno, ribe s visokim udjelom zdrave masnoće mogu vam pomoći da izgubite neželjenu mast. Divlji losos je posebno dobar izbor proteina jer sadrži Omega-3 masne kiseline koje se bore protiv upala. Masti također pomažu da se duže zadržite, konzumiranje dovoljno bjelančevina svakodnevno pomaže u održavanju mišićne mase, koja ubrzava metabolizam i razgrađuje više masti.

AVOKADO

Isto tako, “dobra” masnoća u avokadu također može pomoći u sagorijevanju nezdrave masti. Oni su puni masnoća i vlakana, tako da će vas držati sitim i spriječiti želju za daljnjim hranjenjem. Kalij iz avokada sprječava zadržavanje vode i nadutost. Magnezij je ključan za zdrav gubitak težine jer aktivira stotine enzima koji kontroliraju probavu, apsorpciju i korištenje proteina, masti i ugljikohidrata. Magnezij je također potreban da bi inzulin otvorio stanične membrane za glukozu, kako bi održao ravnotežu šećera u krvi, što je ključno za gubitak težine. Kada je šećer u krvi neuravnotežen, višak glukoze se pohranjuje kao mast.

ORAŠASTI PLODOVI I SJEMENKE

Magnezij, sirovi orašasti plodovi i sjemenke, kao što su bademi, pecan i sjemenke bundeve, sadrže zdrave masti koje mogu smanjiti masnoće na trbuhu. Oni su također izvrstan izvor esencijalnih masnih kiselina, uključujući Omega 3 i mononezasićene masti. Ove zdrave masti također osiguravaju antioksidanse, koji se bore i popravljaju štetu koju uzrokuju upale.

CITRUSI

Narandže su poznate po njihovom imunološkom povećanju vitamina C, ali jeste li razmotrili metaboličku korist od niskokalorične užine? Citrusno voće alkalizira tijelo, što je ključno za promicanje gubitka masti i jačanje ukupnog zdravlja. Naranče pomažu u održavanju zdravih bakterija u crijevima, smanjuju apetit i pomažu u uklanjanju masnoća. Grejp je jednako ukusan i enzimi pronađeni u plodu pomažu tijelu da razgradi šećer. (journal.hr)