Tajna vitkosti mnogih žena leži u popularnoj Dukan dijeti, koja ima revolucionarne rezultate. Čuvena francuska dijeta garantira dramatične i dugotrajne rezultate, a osmislio ju je poznati nutricionista, doktor Pierre Dukan. Dukan dijeta predstavlja zapravo četiri veoma različita programa ishrane, koji slijede jedan za drugim. Na početku odmah dođe do naglog gubitka kilograma, a zatim dolazi jednostavan režim realne ishrane koji sprečava povratak kilograma.

Priredila: Ilma Jakubović

Ključni element koji povezuje sva četiri koraka je dan u nedjelji kada ne jedete ništa nego samo proteine. Zbog velikog unosa proteina tada treba piti 3 litra vode na dan, ali morate se kloniti maslaca i ulja. Dopušteno je malo ugljikohidrata i povrće kao što su zelena salata, špinat, celer, krastavci, paprika, paradajz, rotkvice i brokula. Osim toga, zobene mekinje treba konzumirati svaki dan. Količina varira ovisno o fazi u kojoj se nalazite. Hodanje je oblik tjelovježbe koja se snažno potiče unutar svake faze.

Ono što privlači ljude francuskoj dijeti je zapravo činjenica da se ne zasniva na brojenju kalorija već samo na umjerenoj prehrani. Dakle, možete unositi sve, samo u umjerenoj količini. Voda je izrazito zdrava kao pročišćivač organizma, ali nam daje i osjećaj sitosti i u  kombinaciji s gore navedenim namirnicama sigurno će vas dovesti do željene linije.

Čim uđete u fazu stabilizacije, možete pripremati ukusna jela poput mesne štruce, pečene purice i raznih kremastih supica.