Primjer dobre mantre je: “Radim mnogo, trudim se najviše što mogu i za to ću biti nagrađena”

SAČUVAJTE SVOJU ENERGIJU

Uzrok neraspoloženja možda se krije u vašem tijelu. Raspoloženje najviše zavisi od tri fizička faktora: spavanju, vježbanju i dobu dana. Raspoloženje je izravno povezano s energijom, što je imamo više to smo bolje raspoloženi. Prema nekim teorijama razina energije pada tri puta dnevno: rano ujutro, rano poslijepodne te prije odlaska na spavanje. Da biste ujutro izbjegli pad energije važno je da ste se probudili naspavani, što znači osam sati neprekinutog sna. Način da u danu sačuvajte zadovoljavajuću razinu energije jest da – vježbate. Već će jedna žustra 10-minutna šetnja biti dovoljna da vrati dobro raspoloženje. Korisno je i češće uzimati manje obroke jer to održava podjednaku razinu šećera u krvi.

“SKRENITE“ MRZOVOLJU

Kad vas nečiji komentar razljuti ili uznemiri, možda ćete osjetiti nemir ili bol u trbuhu i vjerojatno početi intenzivno razmišljati o tome što vam je rečeno. Nemojte. Umjesto toga, sjetite se nečeg lijepog ili smiješnog. Smijeh će u mozgu potaknuti lučenje endorfina, hormona koji se luči i za vrijeme orgazma. Kad vas neko razljuti, krvni pritisak raste, a napetost stvara loše raspoloženje. Vaša je najbolja osveta onima koji su vas pokušali uzrujati da im to ne dopustite. Mislite pozitivne,lijepe misli. Neka one budu vaš štit u takvim situacijama.

ČUVAJTE SE “JADIKOVANJA”

Svi smo povremeno malodušni i imamo se potrebu nekome požaliti i zaključiti kako smo nesposobni ili nemamo sreće, no nemojte dozvoliti da vam taj način razmišljanja postane dnevna ‘higijena’. Pokušajte ne omalovažavati sebe, već neke neuspjehe doživjeti kao lekcije iz kojih ste nešto trebali naučiti. Mudro je smisliti i neke svoje mantre protiv lošeg raspoloženja i loših dana u mjesecu koje ćete ponavljati u sebi kada osjetite da trebate njihovu pomoć. Primjer dobre mantre je: “Radim mnogo, trudim se najviše što mogu i za to ću biti nagrađena.” (Cosmopolitan.hr)