Danas je u Sarajevu, u hotelu “Hills” održan peti Sarajevo Marketing Summit. Summitu koji je ove godine okupio preko 400 učesnika, prisustvovala su već poznata lica od prije, koja se već nekoliko godina, sa ogromnim entuzijazmom, vraćaju Sarajevo Marketing Summit konferenciji, ali i mnogo novih učesnika koji su prepoznali važnost ovog summita

“Otkrijte u čemu je to budućnost i kako ćemo je oblikovati zajedno. Pogledajmo promjene koje možemo da očekujemo i prilike koje će doći zajedno sa tim promjenama. Zajedno možemo oblikovati i definisati novu eru. Dobrodošli u 5 val”, rečeno je na samom početku konferencije.

Najveće oduševljenje izazvala je prezentacija ključnog govornika konferencije Huiba van Bockela, osnivača TENZING kompanije koji je odigrao ključnu ulogu u poslovanju Red Bull kompanije. Van Bockel govorio je o marketing (r)evoluciji i o tome koliko je tržište danas kompleksno i zašto je kompanijama bitno da budu dio (r)evolucije u da se u kontinuitetu razvijaju: “Ukoliko želite da vas ljudi slušaju, morate na pravi način predstaviti vrijednost vašeg doprinosa”, savjetovao je. Van Bockel se također osvrnuo i na društvene mreže: “Ključ nije u tome da budete na društvenim mrežama, ključ je u tome da vi budete društveni”, zaključio je.

Konferenciju je otvorio Branislav Vujović, predsjednik i osnivač New Frontier Group koji je učesnicima govorio o digitalnoj transformaciji, o tome šta može da im pomogne u procesu poboljšanja poslovanja, targetiranja klijenata i prepoznavanja njihovih potreba.

– Sve zemlje mogu ići u korak sa trendovima, ali moraju da razumiju kako se pravi vrijednost. To nije pitanje tehnologije i znanja, nije ni pitanje IT-a, nego je pitanje poslovnih modela i toga kako da se organizujete i razumijete kako ćete da kreirate vrijednost u digitalnoj ekonomiji. Ako to znamo i ako onda pravimo planove koji su malo hrabriji, nećemo postati dinosaurusi, poručio je Vujović.
Nakon ove inspirativne prezentacije uslijedila je prezentacija Muhameda Hadžića iz kompanije Uniqa koji je učesnicima pokazao primjer efikasne implementacije strategije branda na razini regije.

Poslije kratke pauze koju su učesnici iskoristili da razmijene prve utiske sa konferencije uslijedila su značajna i jako zanimljiva predavanja prvenstveno Tonija Balažiča, CEO Panvita kompanije koji je na summitu govorio o tome koji su to uspješni marketinški koncepti, a potom i Aleksandre Kregar iz Atlantic Grupe sa prezentacijom na temu “Marketing (r)evolution u praksi”.

Lukša Jakobušić, vlasnik One Suite Hotela u Dubrovniku, podijelio je sa učesnicima osobnu marketinšku priču koja je rezultirala u hotelu, koji je već u prvoj godini postajanja dobio nagradu International Hospitality Awards 2017.

Nakon ovih izuzetno zanimljivih prezentacija, koje je propratio aplauz i pitanja publike, uslijedio je ručak. To je bila sjajna prilika da se započeti razgovori nastave i dopuni energija za ostatak dana i prezentacije koje slijede.

Niz odličnih prezentacija nastavio se i nakon ručka, te su tako učesnici imali priliku da čuju koje su to efikasne marketinške akcije, prezentacijom Vedrana Peršića iz kompanije Sberbank koji je kao prošlogodišnji Marketing Superstar otkrio kojih je to pet principa koji čine tajnu njegovog uspjeha. Nevjerovatna energija, kvalitetne lekcije i odlični primjeri učesnicima su kroz prezentacije pokazali i Tatjana Perić iz kompanje NIS Gazprom Neft , Sanja Bianculli iz Dogs Trusta, kao i Emir Haračić (SportSport.ba) i Ivan Vidović (Klix.ba), koji su govorili o prednostima oglašavanja na premium portalima.

Rado Daradan i Mic Melanšek (Hurra Studios) učesnike su oduševili kreativnim izlaganjem i prezentacijom na temu “Kako danas s knjigama osvojiti čitatelje u Njemačkoj, Italiji, SAD-u.

Veliku pažnju učesnika konferenije izazvao je izbor Marketing Superstara, koji se po drugi put održao u organizaciji ove konferencije. Tako su prema izboru marketinške javnosti odabrana tri Marketing Superstara koji će sljedeće godine imati priliku da prezentuju na šestom Sarajevo Marketing Summitu. Laskavu titulu Marketing Superstara dobili su: Mila Zovko, direktorica marketinga Podravke za tržište BiH, Almir Hodžić, vođa marketinga Perutnine Ptuj – BH, Jusuf Jamakosmanović, predstavnik marketinga i prodaje za BiH u kompaniji Turkish Airlines.

Učesnici su nakon ovih prezentacija i cjelokupnog iskustva sa konferencije zaista otišli sa ciljem da započnu marketing (r)evoluciju.