U čast obilježavanja mjeseca borbe protiv raka dojke, što je trend širom svijeta, Ladies In zajednica učestvovala je i, također, sama kreirala događaje koji su okupili veliki broj žena s istim ciljem – podići svijest o važnosti prevencije raka dojke redovnim pregledima sa snažnom porukom da i kada se bolest desi, to nije kraj

Osim u porodici, i u društvu su kroz različita okupljanja stvorene prilike da nijedna žena ne mora biti usamljena tokom borbe za ozdravljenje. A koliko je ovo važna tema, ne pokazuju samo statistički podaci – karcinom dojke najčešći je malignitet u ženskoj populaciji i čini 27% novodijagnosticiranih malignoma, nego i velika potreba žena – i zdravih i oboljelih – da se što više o ovoj temi govori i konačno razbije teško salomljivi društevni tabu.  

Kampanja borbe protiv raka dojke Ladies In zajednice i agencije Altermedia počela je uoči oktobra učešćem u već tradicionalnoj trci Race for the cure u Sarajevu, te posvetom jednoj od najvažnijih akcija u svijetu kompletnog oktobarskog izdanja Ladies In magazina, kojeg su krasile četiri različite naslovne strane s ambasadoricama kampanje, utjecajnim influencericama iz cijele BiH. Ovim činom Ladies In magazin opravdao je svoju misiju – uvijek biti na strani žene, govoriti o ženama, okupljati ih, jer samo kada udružimo snage možemo mijenjati i život i svijet.

Osnaživanje zdravlja žena Ladies In zajednica nastavila je potom tematskim eventima krunisanim sinoćnjim okupljanjem preko 300 žena u Kongresnoj sali novootvorenog Swissotela u Sarajevu. Pod sloganom Jer brinemo jedna o drugoj, iako ozbiljna tema, atmosfera je, ipak, bila opuštena. Tome su doprinijeli kako sama organizacija eventa, tako i gošće večeri: svojom pozitivnom energijom Nela Hasić, regionalna direktorica “Think pink” i “Race for the cure”, svojom motivirajućom i ohrabrujućom pričom Azra Čajo, heroina koja je dobila bitku s karcinomom dojke, te masovni izlazak na scenu bosanskohercegovačkih influencerica.

Da trebamo cijeniti prednosti života u urbanim sredinama, gdje su nam medicinske usluge dostupne u poređenju s ruralnim sredinama, te da se ne trebamo frustrirati ako čekamo na pregled mjesec dana, jer za to vrijeme možemo raditi samopregled, istakla je Nela, vidno zadovoljna rezultatima ovogodišnje saradnje s Ladies In zajednicom, dok je Azra, koju je bolest zadesila u 38. godini života, poručila: “Vrijedi se boriti. Vrijedi živjeti. Vrijedi govoriti.”

Sa zaključkom druženja složili su se svi: osim što je važno biti hrabar u bolesti i, generalno, upražnjavati redovne preglede, podjednako je neizbježno osluškivati svoje tijelo. Jer, ono samo nerijetko nam šalje najvažnije signale! 

Kampanju Ladies In zajednice prepoznale su velike kompanije koje su svojom podrškom uveličale odvijanje svih aktivnosti. To su Jana, generalni pokrovitelj, Sarajevski kiseljak, Swissotel Sarajevo, Red Bull, BH Telecom, Deborah Milano, Kraš Trgovina, Deichmann BiH, Subrina i Precious Argan.