Kada je 2009. Amerikanka Elinor Ostrom dobila Nobelovu nagradu za ekonomiju, počelo se intenzivnije govoriti o ulozi pripadnica ljepšeg spola u poduzetništvu i menadžmentu. Iz rezultata istraživanja, koje je objavio časopis The Economist, vidljiv je ženski potencijal u obrazovanju, jer djevojčice danas u školi postižu bolje rezultate od dječaka te veći broj žena završava i fakultete

U srijedu (20. 06.) , u Bosanskom kulturnom centru u Tuzli, održano je još jedno druženje za dame Ladies In by Jana. Event je posjetilo oko 320 dama, a osim druženja gošće su prisustvovale i panel diskusiji na temu: ”Uspješne Tuzlanke koje su kreirale brand i služe kao motivacija”.

Pet dama, Zerina Gegić – dizajnerica i vlasnica branda ZiZZa shoes, Ajla Huremović -samostalna poduzetnica, vlasnica i osnivačica brenda Šefice, Lejla Zonić – vlasnica tuzlanskog brenda Urban Home,  Mirsada Venturini-Mehmedinović vlasnica Konfekcije F.B.M.  i  Meliha Stokanović iz Vaš Fotograf-Mela, pričale su o uspješnosti žena u poslovnom svijetu…

Poslije panela uslijedila je kultna predstava „Derviš i smrt“, kojom su svi prisutni bili impresionirani.

I ovaj put projekt su podržali.

Jana, Deichmann, Orlando,Le Petit Marseillais, Plaza Parfumerije, Mliječna Industrija 99 Gradačac, Grand Aroma kafa, Urban Home, Frizersko kozmetički salon Bella Vita.

Ketering restoran Royal, Ledo sladored, vinarija Nuić i Red Bull.