Čista dobit Facebooka dosegla je u proteklom kvartalu 4,3 milijarde dolara, što je 20 posto više nego godinu prije, što pokazuje da skandal zbog lažnih oglasa iz Rusije nije imao veliki utjecaj

Facebook je u četvrtom prošlogodišnjem tromjesečju ostvario prihode od gotovo 13 milijardi dolara, 47 posto više nego u istom razdoblju godinu prije, a snažno je porasla i dobit najveće svjetske društvene mreže.

Prema u srijedu objavljenom poslovnom izvještaju, čista dobit Facebooka dosegnula je u proteklom kvartalu 4,3 milijarde dolara, što je 20 posto više nego godinu prije.

Pritom su prihodi od oglašavanja porasli oko 50 posto, na 12,78 milijardi dolara, pri čemu prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima čine 89 posto ukupnih prihoda od oglašavanja, dok su godinu prije iznosili 84 posto.

Kompanija je objavila da više od 70 miliona kompanija širom svijeta održava službenu Facebook stranicu, a više od 6 miliona kompanija oglašava na Facebooku.

Oglašivači već duže vrijeme preusmjeravaju novac iz televizijskog u oglašavanje na web i mobilnim platformama, a Facebook je jedna od kompanija koja od toga ima najviše koristi, premda je na mobilnom video tržištu suočen sa žestokom konkurencijom Snapchata i YouTubea, koji također svakodnevno privlače milione posjetitelja.

Analitičari procjenjuju da će u ovoj godini Facebook-ovi prihodi od oglašavanja dosegnuti 53,8 milijardi dolara, pa će ta društvena mreža biti najveći prodavač oglasa u svijetu nakon Googlea.

Prema podacima iz poslovnog izvještaja, Facebook je na kraju proteklog tromjesečja imao 2,13 milijardi aktivnih mjesečnih korisnika širom svijeta, dok je toj društvenoj mreži svakoga dana pristupalo njih 1,4 milijarde, 14 posto više nego godinu prije.

U cijeloj 2017. godini prihodi Facebooka porasli su 47 posto, na 40,65 milijardi dolara, pri čemu je čista dobit kompanije skočila 56 posto, na gotovo 16 milijardi.

“2017. je bila snažna godina za Facebook, ali i teška”, poručio je u izvještaju Mark Zuckerberg, izvršni direktor koji je i osnovao Facebook 2004. godine.

Sudeći po poslovnim rezultatima, skandal zbog lažnih oglasa na Facebooku plaćenih iz Rusije kojima se pokušalo utjecati na predsjedničke izbore u SAD-u prije više od godinu nije uticao na finansijsko poslovanje te društvene mreže.

No, Facebook je nedavno najavio da će zaposliti nove radnike koji će se boriti protiv lažnih oglasa, a najavio je i druge mjere kako bi se povećala sigurnost te društvene mreže.

Zbog toga su, među ostalim, u četvrtom prošlogodišnjem kvartalu troškovi kompanije porasli za 34 posto na godišnjoj razini, na 5,6 milijardi dolara.

Facebook je objavio i da su njegove modifikacije u News Feedu dovele do smanjenja vremena kojeg su korisnici proveli na društvenoj mreži za otprilike 50 milijuna sati dnevno u odnosu na prethodno tromjesečje, što je potaknulo raspravu među analitičarima.

No, Zuckerberg je poručio da kompanija poduzima vrlo ozbiljnu debatu o korisnosti stranica društvenih medija i želi osigurati da vrijeme potrošeno na mreži ima “više smisla”.

(24sata.hr)