Promjena načina života jedna je od velikih životnih promjena. Nije nimalo jednostavna i potrebno je mnogo odricanja da bismo bili ustrajni u provedbi iste. Promjena stila života uključuje novi način prehrane, dovoljno sna (optimalno osam sati), prestanak konzumiranja alkohola i svega ostalog na što smo u životu naviknuli, a odjednom trebamo promijeniti. Isto vrijedi i za gubitak težine…

Kada pokušavate izgubiti kilograme, često se vaše svakodnevne odluke svode upravo na taj zadatak. A svi znamo da je riječ o dnevnim navikama koje je jako teško zadržati. Najbolje što možete učiniti je kombinirati pametne izbore, primjerice paziti na prehranu, ali i u svoju rutinu uvoditi treninge snage. I najvažnije, trebate ignorirati sve! Možda vam se to čini neuobičajeno, ali vjerujte, dokazano je da vam ova uputa uvelike može olakšati život i ostvarivanje vlastitih ciljeva. Evo tri razloga zbog kojih će vam ovaj savjet pomoći više nego što mislite.

Ljudi će uvijek komentirati vaše napore koje ulažete u gubitak težine

Kada promijenite svoju prehranu ili fitness rutinu, velike su to promjene koje utječu na druge dijelove vašeg života. Vaši prijatelji i porodica primijetit će da jedete drugačije, ali i da provodite mnogo vremena u teretani ili vježbajući kod kuće. I neizbježno je da će vam tu i tamo uputiti primjedbe o promjenama koje vide (opravdavajući se da je to zato što vas vole i naravno, zato što misle da znaju što je za vas najbolje). I vjerojatno će vam u nekom trenutku reći pogrešne stvari. Vjerojatno će vam reći da trebate jesti više, da nema potrebe da gubite kilograme ili će se pak naljutiti na vas što niste probali desert koji su pripremili SAMO za vas. Uz sve te komentare, može biti veoma teško držati se misije i voditi brigu o sebi na način na koji ste si to zacrtali. Unatoč mišljenjima koja dolaze sa svih strana, budite ustrajni i zapamtite da to nije njihov izbor već vaš. Drugi ljudi će vidjeti i tumačiti stvari na svoj način, na temelju vlastitih iskustava i procjena.

Slušajte samo savjete stručnjaka

Kad kažemo da zanemarite sve, ne mislimo da morate u potpunosti ignorirati sve. Samo mislimo da biste trebali izbjegavati tuđa mišljenja do te mjere da zaboravite što zapravo želite. S druge strane, kada je pak riječ o nutricionistima ili trenerima, naravno da njihovi savjeti zlata vrijede pa ako ste tražili savjet od njih, odvojite vrijeme jer ih se isplati saslušati. Ipak prije toga, provedite malo istraživanje i raspitajte se koji su stručnjaci zaista vrijedni toga i u koje ćete imati potpuno povjerenje. Odaberite i način koji vam je najdraži odnosno jesu li to on line aplikacije koje vam nude istražene informacije o prehrani ili planu fitnessa ili je to ipak stručnjak s kojim ćete uživo proći neka važna vam pitanja. Za koga god se odlučili, važno je da je ta osoba, tko god da ona jest, profesionalac koji ima iza sebe rezultate.

Sve zavisi od vas

Vaš gubitak težine nema nikakve veze s drugim ljudima. Sve zavisi od vas i onog što želite postići. Kada konačno to shvatite osjećat ćete se slobodnije. Nećete se osjećati loše što na partyjima na kojima alkohol teče u potocima odbijate piti alkoholna pića ili pak kada odbijete prijatelja koji vas je pozvao na brzu hranu. Usredotočite se na sebe i to će vam dati slobodu da učinite sve što trebate i želite učiniti, i to bez krivice. A kada vam ne bude primarno udovoljiti drugima, imat ćete više vremena za pripremu jela, provođenje vremena s prijateljima koji vas ohrabruju, ali i za pronalazak zabavnih i vrlo korisnih vježbi. Preporučujemo vam da na papir zapišete sve svoje namjere i ciljeve. To će vam pomoći, kada vas počnu pritiskati s komentarima, da se vratite na pravi put i ponovno podsjetite na ono što radite.

(fashion.hr)