Simptomi gripe obično počinju naglo, a neki od simptoma uključuju osjećaj hladnoće (groznicu), kašalj, curenje i začepljenost nosa, bolovi u tijelu, glavobolja, umor, te u nekim slučajevima povraćanje i proljev. Budući da se virus gripe obično javlja u februaru, izbjegnite sljedeće pogreške kako ne biste ugrozili zdravlje i zarazili se gripom

Gripa je opća upalna bolest i zahvata cijelo tijelo. Može dovesti do upale pluća, upale srčanog mišića i slično.

1. Zaboravljate temeljito oprati ruke

Pranje ruku najbolji je saveznik za ubijanje bakterija, no postoji jedna uobičajena greška koju većina ljudi zaboravlja, a to je pranje palčeva. Budući da je to prst koji dodiruje neke od najprljavijih površina (ekran ili tipkovnicu mobitela, dugmiće na daljinskom upravljaču), važno je temeljito i ravnomjerno oprati sve prste na rukama.
Osim pranja ruku važno je i zračenje prostorija, piti dovoljno tekućine i voditi zdrav život.

2. Stavljate torbicu na pod

Stavljanje torbice ili ruksaka na pod je otvoren poziv bakterijama, pogotovo ako ih spustite na pod u zahod ili restoranu, a zatim stavite na kuhinjski stol ili pult. Ako ste to već učinili, a vaša torba je izrađen od tkanine ili kože, kao i većina, koristite meku krpu da obrišete prljavštinu.

4. Zaboravljate dezinficirati sve ručke

Uvijek čistimo kvake na vratima, ali često zaboravljamo ručke ostalih ormarića u kući. Neka od najprljavijih mjesta u kući su ručke koje svatko dotakne. Trebali bi ih obrisati barem svaki drugi dan, ako se možete sjetiti, a svaki dan ako neko u kući boluje gripu.

5. Hodate u cipelama po kući

Sa cipelama hodate doslovno posvuda, a kada ih unesete u kući i hodate u njima unutra, prljavštinu prenosite na vaše podove. To znači da donosite bakterije u svoj dom od kojih možete oboljeti, pogotovo djeca koja imaju slabiji imunitet.

6. Jedete ručak za radnim stolom

Istraživaja pokazuju da je radni stol prljaviji od prosječne WC daske, tako da biste trebali izbjegavati ručak u blizini ove kontaminirane površine. Ako već i morate jesti na radnom mjestu, dezinficirajte radnu površinu vlažnim maramicama za čišćenje.

7. Čistite mobitel

Mobitel je jedan od predmeta na kojem se skupljaju brojne nečistoće. Držimo ga na različitim prljavim površinama i koristimo ga prljavim rukama. Zato ga barem jednom dnevno temeljito očistite.

8. Zaboravljate jesti jogurt

Dobar imunitet i uravnotežena crijevna flora ključni su u borbi protiv gripe. Probiotici u jogurtu mogu dodatno će osnažiti organizam.

9. Posteljinu mijenjate rijetko

Na posteljini se mogu zadržati klice, što znači da će onaj ko dijeli krevet biti osjetljiv na bilo koji virus koji je možda unesen u dom, i obratno. Ne biste dugo trebali čekati da promijenite posteljinu, idelano bi bilo da je mijenjate svaku sedmicu.

10. Ne vakcinišite se protiv gripe

Iako vakcinisanje nisu 100 postotna učinkovita zaštita, vakcinisanje je dobar način prevencija protiv gripe.
Kao i uvijek, konultirajte sa svojim doktorom prije nego što se vi ili članovi vaše porodice planirate vakcinisati.
(Zadovoljna.hr)