Snažna, poduzetna, kreativna, moderna, neovisna, sigurna u sebe, inovativna, intrigantna i prelijepa… sve su to osobine uspješnih žena, a kada se podudare istinske vrijednosti uspjeh je neminovnost.

Stoga je brend Subrina s velikim zadovoljstvom podržao projekt Ladies In i postao dio 10.000 uspješnih priča, inspirativnih članica zajednice Ladies In.

Tako će Subrina biti specijalni pokrovitelj evenata Ladies In koji se održavaju u Sarajevu, Banja Luci, Mostaru i Tuzli. Projekt  “Ladies In” postao je sinonim uspješnih žena iz Bosne i Hercegovine koje svojim radom promoviraju kulturu i istinske društvene vrijednosti, u zajednici koja broji preko 10.000 članica.

“Velika je čast sarađivati s kompanijom koja već toliko godina razumije i poštuje žene”, kazala je Samira Muratović, osnivačica zajednice Ladies In i dodala da će Subrina zasigurno biti inspiracija svim članicama Ladies In zajednice, jer je to brend koji decenijama podržava i osnažuje žene.

Iste ove vrijednosti njeguje brend Subrina koji je još od davne 1958. godine postao neizostavni dio života svih žena koje drže do sebe.  Subrina je bio prvi balzam za kosu za brzu regeneraciju kose u tadašnjoj Jugoslaviji. Ovaj proizvod je potpuno promijenio navike potrošača i frizera kod njege kose i značio je posebnu prekretnicu na području razvoja njege kose. Subrina je i danas sinonim za sjajnu i mekanu kosu, za sve žene koje drže do sebe i svoje ljepote.

“Subrina i Ladies In imaju mnogo zajedničkih osobina i potpuno je prirodna naša saradnja. Željeli smo podržati njihove vrijednosti i bit će nam izuzetna čast biti dio ovog projekta”, kazala je voditeljica marketinga široke potrošnje Irena Filipović.