Valentino ljubav prema modi  podiže na novu razinu. Brend otvara sportske tematske pop-up trgovine u New Yorku, Milanu, Hong Kongu i Tokiju kako bi prodao atletski inspiriranu „Resort 2018“ kolekciju, koju je kreativni direktor Pierpaolo Piccioli predstavio u maju…

Osjetan zaokret primijećen je u kolekciji Valentino cruise 2018. koja je ponudila naizgled nemoguće – Valentino trenerke u smaragdnim, crvenim i roza nijansama izmjenjivale su se s ležerno ženstvenim haljinama i suknjama u Picciolijevoj inačici streetwear glamura.

Na reviji muške kolekcije upravo prikazanoj u Parizu dizajner je otišao korak dalje i predstavio novi logo jednostavno skraćen u VLTN. Novi se logo pojavio na torbama, majicama i košuljama, što je prisutne i više nego iznenadilo. Logo je, doduše, zadržao stari font, ali su izbačeni samoglasnici po uzoru na modernu komunikaciju i odavno prihvaćeno kraćenje riječi. Promjena loga za svaku je modnu kuću veliki korak, ali činjenica je da sve više dizajnera na taj način svoj brend žele uvesti u novu eru. Ograničeno izdanje označeno je novim logotipom “VLTN”, koji je inspiriran starim Valentino logotipima ‘80-ih i ‘90-ih.