Često nismo svjesni koliko neke sitne navike koje radimo svaki dan mogu utjecati na naše raspoloženje i osjećaj sreće. Male promjene dovoljne su da vam poprave i najlošiji dan, a da stvarno djeluju dokazala je nauka

Dovoljno je poduzeti male korake i usvojiti ne pretjerano revolucionarne nove navike koje će pojedinca učiniti zadovoljnim i sretnim,  te dokazano pozitivno utjecati na njegovo mentalno zdravlje, tvrde naučnici s londonskog University Collegea.

Dobra vijest je to što je najčešće riječ o izmjenama koje se mogu vrlo jednostavno uklopiti u vaš svakodnevni način života, a zbog njih ćete se osjećati puno bolje, smatraju londonski naučnici.

Predlažu jednostavne i lako primjenjive korake koji će pojedincu pomoći da poboljša svoje mentalno zdravlje.

1. Hodajte uspravno

Studije su pokazale da ćete se puno bolje osjećati ako hodate uspravno, visoko držeći glavu, a ramena prema natrag.  Ako su vam ramena spuštena i držite se pogrbljeno, vjerojatnije je da ćete se fokusirati na negativne stvari.

2. Prestanite fotografirati sve oko sebe

Iako nas većina vjeruje da su fotografije važne jer ćemo na taj način lakše upamtiti neke važne trenutke, rezultati objavljeni u časopisu Psychological Science kažu drugačije. Ako ipak želite ovjekovječiti slastan obrok ili lijep pogled usredotočite se na glavni motiv, nastojeći da pritom ne pravite i selfie.

3. Vježbajte

Kratko vježbanje triput sedmično smanjuje opasnost od razvoja depresije za 19 posto rezultati su istraživanja londonskog University Collegea. Aktivni ljudi manje su podložni depresiji, a depresivni su manje skloni vježbanju.

4. Ne odgađajte

Što duže čekate da obavite ono što ste naumili, unaprijed strahujući, bit ćete još nervozniji, a to će vas dodatno iscrpiti. Smanjite stres slušanjem opuštajuće muzike ili vježbanjem, a potom prionite na posao.

5. Izađite iz toksične veze

Ako ste u vezi s nekim ko vas neprestano kritizira, to će vrlo negativno utjecati na vaše samopouzdanje, a da toga niste ni svjesni. U nekim slučajevima može rezultirati tjeskobom ili depresijom. Poslušajte upozorenja bliskih prijatelja ili članova porodice koji primjećuju kritike vašeg partnera i osvijestite znakove zlostavljačkog odnosa.

6. Naspavajte se

Ako niste naspavani, niste odmorni, a to znači da vaš organizam ne funkcionira kako bi trebao. Ukoliko imate problema s nesanicom, potražite stručnu pomoć.

7. Odvojite vrijeme za sebe

Porodica, prijatelji, posao… Ne možete ugoditi baš svima, a ako to želite ostvariti, zapostavljate sebe. Osigurajte tokom dana vrijeme kad ćete ugađati sebi, radeći nešto što vas relaksira ili veseli.

8. Prestanite raditi više stvari istodobno

Slanje elektronske pošte uz obrok ne čini se na prvi pogled opasnim, no naučno je dokazano da nas istodobno obavljanje više stvari jako iscrpljuje. Umjesto “multitaskinga” fokusirajte se samo na jednu stvar, a potom prijeđite na sljedeću.

(Zadovoljna hr.)